omdat het onzin is, een verzekeringsagent heeft absoluut dfe kennis en tijd niet om dit te controleren, en dit hoeven ze ook niet.
recent nog een gevalletje schade gehad en met geen woord word daar gerept over goedkeuringen en andere flauwekul.
het enigste wat die heren interesseert is of je model niet zwaarder is als 20 kilo, voor de rest niks.
heb al meerdere afhandelingen meegemaakt, geen enkel probleem, mijn verzekeringsagent is prima op de hoogte van de aanschaf van onder andere mijn zenderspulen in het buitenland en dergelijke, ook dat is geen enkel probleem.
ik heb expleciet gevraagd of het zelf sleutelen in je zender gevolgen kon hebben, tenslotte heb je ook gewoon schakelaar kits ed om er zelf in te zetten ed, hij zei dat daar zowiso aboluut geen controle op was of niks.
een verzekeringsmaatschappij heeft meestal wel 10 andere dingen klaar om de schade niet te hoeven uitkeren
mooi voorbeeldje, stort je met je vliegtuigje neer op een auto van je medeleden, prima schade gedekt.
stort ie 2 meter naar voren in de pits op diezelfde kerel zijn modelvliegtuig ? "ja meneer u doet allebei aan modelvliegsport en daar kan zoiets nu eenmaal gebeuren" helaas pindakaas dus.
daar kan je ook het koren van het kaf scheiden in de verzekeringswereld, maatschappijen die wel beried zijn een regeling te treffen of zelfs geheel uit te betalen zijn er ook, maar erg zeldzaam.