Ombouwen naar brushless, hulp gevraagd

Beste forumleden,

Deze helicopter lijkt me mooi en heeft een juist formaat.
Walkera HM Lama EC135 Helicopter

Alleen heeft deze heli geen brushless motor. Deze wil ik er zelf graag in gaan zetten.
Daarvoor heb ik deze motor uitgekozen:
Hobbymate HB2626 Brushless Motor for 300-400 Helicopter

Mijn vraag is nu:
Is deze motor geschikt voor de heli en is dit het enige wat ik moet veranderen of moet ik andere onderdelen ook gaan vervangen?
Ook wil ik graag dit LED systeem erin hebben:
Airy LED Light System

Kan dit zomaar of zijn er speciale zaken waar ik op moet letten?

Al deze onderdelen zijn terug te vinden op Helipal.com
Alle hulp en expertise is van harte welkom.:D

Hallo,

Inmiddels weet ik dat ik ook een brushless ESC nodig heb.

Originele motor in de EC135 is de 380PF.
Weet iemand meer specificaties van deze motor, vooral de afmetingen zijn van belang als ik deze motor wil omruilen voor de Hobbymate HB2626 Brushless Motor??
Kan iemand me helpen aan de technische specificaties van de 380PF?

Voor de ESC ga ik denk ik voor de Storm 30A ESC.
Kan deze ESC twee motoren aansturen of moet ik voor elke brushless motor een brushless ESC kopen??

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast dank,

mvg Peter

Het lijkt er op dat die RX2419 geen brushed regelaar (2 stuks natuurlijk) bergt. Op de foto zie ik een aparte regelaar, maar de vraag is hoe die precies wordt aangestuurd. Als er 2x een gewoon PPM-singaal (zo heet dat geloof ik) uit die RX komt dat je op 2 brushless ESC's kan aansluiten ben je met 2 van die ESC's en 2 brushless motoren klaar. Zou te mooi om waar te zijn, maar feit is wel dat die brushed ESC een los ding is; ik zou eens kijken op RCGroups of daar meer bekend is. Je kan ook zoeken op Lama 400; die lijkt technisch identiek.
Mooi ding trouwens!

Back