ombouwen u-2545

Hoi Lex

Alle lof over je artikel dat ik nu toevallig tegen kom. Ik denk dat veel mensen hier veel aan hebben,al heb ik nog niet alles bekeken.
Een vraagje het lijmen van het scharnier messing plaatje gebeurt met s.b. is dit op de servo sterk genoeg?.verder de schroef as stoppen kunnen die niet (zonder keerringen natuurlijk) beter gesoldeerd worden?

groeten rob

Heren, dank. :pim:

Rob, wat bedoel je met s.b. ? In ieder geval, ik heb het met 5 minuten Epoxy tegen de onderkant gelijmd, houd prima.
En de keerringen zijn met Stabilit gelijmd omdat de assen al ingebouwd waren, en dan is het omringende ABS vast niet blij met een gasbrander .... :wink: Heb je de assen nog los is solderen sterker, maar bij het verlijmen met de keerringen in de bussen en daar dan de 4mm assen doorheem wordt het geheel wel automatisch goed uitgelijnd. Nou kunnen die keerringen wel een beetje excentriciteit hebben, maar dat kost later wel meer stroom. En het Stabilit is meer dan sterk genoeg.

hoi lex

ik bedoelde inderdaad stabilit en dat heb ik er voor gebruikt een type fout sorry!
met het solderen bedoelde ik inderdaad vooraf.
toch gaat mijn voorkeur uit naar goed uitlijnen en solderenen voor de rest niks als goed.
groeten rob

Back