omg. Dordrecht

Hallo,

Ik vlieg met een KDS450SV. Ik moet nog veel oefenen, pas begonnen aan deze hobby. Het lukt al aardig en heb de heli al goed onder controle.

Ik vlieg buiten verenigingen of clubs om. Ik zoek een leuk veldje op in omg. Dordrecht en ga daar oefenen.

Het zou leuk zijn meer mensen uit omg. Dordrecht te ontmoeten en misschien af en toe samen een veldje op te zoeken, ideeen uit wisselen, enz.

Tevens meteen een oproep/vraag voor mooie vlieg locaties in omg. Dordrecht

Club

Er is een club in dordrecht red eagles met veel elektro heli vliegers, meestal op zaterdag en zondag na 13.00 uur aanwezig

juist vliegclub.
je mag volgens de wet niet eens buiten een club om vliegen als het goed is.zijn ook veel mede piloten die je kunnen/willen helpen met afstellen vliegen ........
wel zo veilig.

Laten we nou niet die hele discussie hier weer voeren.

Ik ben ook GEEN voorstander van wildvliegen, maar:

Wildvliegen MAG gewoon in NL.... MITS je niet met een groepje vliegers bent (je mag wel met meer mensen zijn, maar je mag niet "in verenigingsverband" vliegen.

Op een club vliegen is wel gezelliger, en meestal ook veiliger.

Groet, Bert

Tweede punt, ga niet op het veld van een vereniging staan.

Als jij iets fout doet, wordt de vereniging er op aangekeken en kunnen hier best vergaande problemen mee krijgen.

Maar, buiten de bebouwde kom, met toestemming van de eigenaar van het gebied waar je vliegt, kan wettelijk gezien niemand je iets maken.
Zolang je veilig bezig bent natuurlijk

Bedenk jezelf wel 1 belangrijk ding:
Als die 450 uit de baan vliegt, en jij jezelf raakt...
Of hij crasht, en een stuk blad komt in jezelf vast te zitten..
Het kan wijs zijn iemand in de buurt of bij je te hebben

Back