Omg eindhoven

Hallo woont er misschien iemand in eindhoven of omg eindhoven die mij kan helpen bij het afstellen van het nitro motor ik heb van alles geprobeerd maar het lukt mij niet
Ik hoop dat er iemand mij kan helpen

Heb je wel ervaring met nitro motoren? Wat lukt je niet om af te stellen dan? Ben je bekend met de benamingen van de carburateur?

M.v.g. Mark

mach-one helmond is een club in helmond waar veel nitro word gereden .
welliswaar off road maar de afstelling van de motor komt op het zelfde neer.

www.mach-one.nl

gr mark
(lid van mach-one)

wie kent stratum niet ;)

paultje040 woont meen ik ook in eindhoven...

Ow dat kan wel ik heb mijn clutch bell kapot gemaakt nou kan ik niet rijden.
Maar maandag zal hij wel binnen zijn ik heb het net besteld dus maar ik ga maandag naar algemeenbegraafplaats als hij gemaakt is als u in eindhoven een betere plaats weet zeg u het maar kom ik ook wel.

Ow dat kan wel ik heb mijn clutch bell kapot gemaakt nou kan ik niet rijden.
Maar maandag zal hij wel binnen zijn ik heb het net besteld dus maar ik ga maandag naar algemeenbegraafplaats als hij gemaakt is als u in eindhoven een betere plaats weet zeg u het maar kom ik ook wel.

ik hoop niet dat je op een begraafplaats aan het rijden bent? :confused:

Ik kan me zo voorstellen dat het rijden op een parkeerplaats van de begraafplaats met een nitro ook voor boze gezichten kan zorgen.

Ik reed vaak op het terrein van de makro in best. Daar kwamen altijd een aantal mensen bij elkaar. Ik heb al ff geen onroad meer dus weet geen actuele plekken.

Met je brandstofauto gassen over een begraafplaats moet toch conflicteren met je normen en waarden lijkt me.....

Als ik de begraafplaats zeg dan is het niet de Begraafplaats
Daar tegen over heb je een andere parkeerplaats daar doe het af en toe en ook niet altijd en naar erceracing ga ik ook een keer langs ik heb op dit moment een gs vision rtr pro hij is heel laag daarom kan ik niet oversl gebruiken

Hallo ik kom zelf ok uit oirschot en ben dit dus in de gaten aant houden haha maar wanneer gaan jullie rijden en waar precies en zouden jullie het erg vinden als ik ok langs kom

Vanmiddag ff langs verspaget geweest om een fuelsafe te halen kom ik thuis met een zender met fuelsafe erin gebouwt ok heel makkelijk haha
Maar bij het klokgebouw in eindhoven bij het strijpsbultje ligt een bmx baan met bulten misschien ok een leuk plekje om t rijden als er intresse is kan ik wel foto's sturen en via google maps de preciese locatie

Back