Omg eindhoven

Hallo allemaal sorry dat ik geen foto's heb geupload maar gaat nie vanaf mijn tel en laptop is weer moeilijk door alles eerst vanaf mijn mo iel dat weer installeren en da soort dingen haha maar in strijp ligt 1 grote bult waar je op kan staan en de bultjes liggen kort achter elkaar. Wat ok is is dat de baan smal is. Verder ligt er langs de baan op vlakte waar je ff snel kan rijden zodat ie top ofzo ff kan halen

Waarom dat ik heb er geen last van ik rij natuurlijk niet door de plas of zo gewoon een half uurtje gereden ik ga vandaag weer rijden

Als je je lagers onbehandeld laat na een regen partij gaan die vast roesten. Ook als je niks over je luchtfilter doet zal het sponsje zich volzuigen met water en dat is funest voor je motor.
Ook je elektronica zal het niet fijn vinden, mits je ze behandeld hebt zodat ze waterdicht zijn natuurlijk.
Ook je ontvanger kan slecht tegen water. Ook al rij je niet door plassen, het water gaat overal zitten.

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar om bovenstaande redenen raad ik je het toch af.

M.v.g. Mark

Bedankt voor de tips ik zal het niet meer doen en ik ben opzoek naar een offroad type gebruite ik wil er 60 70 euro voor geven als je iemand weet wil ik het overnemen

Back