Omgeving enschede: heeft iemand nog wat koolstof tape te koop /liggen?

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door jordan, 15 mei 2023.

  1. jordan

    jordan

    Lid geworden:
    1 jun 2021
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Enschede
    Bezig met de reparatie van een nxt.
    Nadat ik alle electra had vervangen helaas vorig jaar door midden gegooit door een verkeerde trim afstelling met werpen :(

    is er iemand in de omgeving van enschede die wellicht nog wat koolstof weave of tape heeft liggen? Ik kan niet echt een goed adresje vinden online zonder meteen heel veel te moeten kopen.

    Hij is bij de boom achter door midden en wat licht schade in de vleugel wat ik heb opgelost met wat schuim proof ca.het is er niet mooier op geworden maar denk dat het nog steeds een net mooi resultaat kan worden.

    Ik heb aanvankelijk een buisje koolstof ingelijmd maar dit is denk ik niet geheel goed gegaan er zit na het afschuren van de glasband wat speling wat goed uitkomt aangezien ik aanvankelijk 0 houvast had om de romp uit te lijnen dus dit kan ik meteen corrigeren.

    mischien hebben jullie ook nog wat tips hoe ik dit kan oplossen.

    Had deze 1,5 jaar geleden overgenomen helaas is de inbouw niet top heb aanvankelijk de inbouw opnieuw gedaan en alle electra vervangen deze was te geknutseld en de bedrading was niet meer top veiligheid voor alles. dus heb alles na de crash weer moeten loshalen omdat hij door midden was en de dyneema lijnen opnieuw ingelegd moesten worden.

    waar ik nergens een goede foto van kan vinde. Is de aandturing hoogte en richting roer dit zit in mijn model wat knullig in mekaar. Voor het hoogteroer komt de dyneema lijn niet op een logische plek uit de romp ik weet eerlijk gezegt ook noet meer hoe dit zat.

    een laatste probleem is dat de gaten in de romp waar de dyneema kabels doorheen komen zijn uitgesleten dus die wil ook versterken met wat carbon en epoxy.

    alle tips suggesties welkom mischien zijn er leden in de buurt met wat meer ervaring die voor een goede fles wijn of speciaalbiertjr er eens een blik op willen werpen voor me.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. jordan

    jordan

    Lid geworden:
    1 jun 2021
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Enschede
    Op deze foto is goed te zien dat de stuurkabel
    Op een onmogelijke positie uitkomt.

    door het carbon buisje in de romp is de mogelijkheid van de stuurkabels ook wat beperkter geworden waarschijnlijk. Al met al n klein beetje hoofdpijn projectje zo.

    wellicht is een nieuwe romp een optie als dir goed repareren onmogelijk blijkt
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      242 KB
      Weergaven:
      71
  3. arzeg

    arzeg

    Lid geworden:
    21 okt 2003
    Berichten:
    67
    Locatie:
    loenen (gld)

Deel Deze Pagina