omgeving luxemburg

hoi
nu ga ik volgende week naar gouvy dat licht net boven luxemburg :)
en ik ben van plan een calmato 40 trainer aan te schaffen(ga ik ombouwen naar eleck) ,dus ik kan hem net zo goed daar kopen .
dus mijn vraag is, wie weet er een winkel daar in de buurt ??

gr paulus

In Luxemburg zit maar één RC winkel, nl

Kit Flammang

129 rte d'Arlon L-8009 Strassen (Stroossen)
Tel.: 31 22 32
Fax: 31 30 49

Dat is eigenlijk in Stad Luxemburg.

Beetje een rommelwinkel, maar hij verkoopt in principe wel alles. Net veel voorraad echter, meestal op bestelling.

Ik zit tijdens de zomer vaak in Luxemburg en bezoek deze winkel regelmatig. Verder zit er niet veel, zul je misschien in Belgie rond moeten kijken

Modelbau Rickal

Ligt juist over de grens iets voorbij vielsalm. Het is in een tankstation je zou het vanbuiten niet zeggen maar ze hebben enorm veel. Van oud tot de nieuwste dingen. Heb daar deze zomer nog Robbe Bae 146 en Dash 7 gekocht volledig nieuw.

Modellbau Rickal

groetjes

Mmm... Nieuwsgierig geworden (ik kom met de vakantie wel in de buurt) even op de website gekeken. Nog nooit meegemaakt, maar als je de route naar de winkel wilt weten (Wo sind wir) moet je eerst inloggen (en dus evt. een account aanmaken).
Hoe jaag ik mijn (potentionele) klanten zo snel mogelijk weg :confused:

Gelukkig staat het adres wel nog ergens onder "Contact" :
Modellbau Rickal, Lux 9964 Huldange, Route de Stavelot 4, Tel : +352997644 / Fax: +352979343, Email

Mmm... Denk je dat wel ff op te zoeken maar, in GoogleMaps niet te vinden. Het plaatsje wel, maar niet het adres.

Laatst bewerkt:
klopt, ik had het adres ook gevonden
heb hem net in de tom tom gezet ,maar die kent het adres ook niet ??
dus hoe kom je er dan .
inderdaad niet klant vriendelijk

gr paulus

Wel raar dat je gps het niet vindt het ligt langs een gewone steenweg.
En ze zijn er supervriendelijk spreken er zelfs vloeiend NEDERLANDS.

Ik zou het adres eens ingeven in routeplanner op het internet

Groetjes

Gevonden

Ik hád het in een routeplanner gezet, Google Maps. :-)
Zowel Google maps als mijn TomTom kende het adres "Route de Stavelot" niet

De ANWB-Routeplanner gaf het juiste adres wel.
Het blijkt dat de weg "Route de Stavelot", in Google en in Tomtom staat als "Stawelerstrooss". Lijkt mij dialect voor iets als "Stavelotsestraat" en de kans is groot dat dat daar ook zo op het straatnaambordje staat :-).

Ik heb ze overigens een mailtje gestuurd dat ik het vreemd vond. Misschien is het een vergissing?

Back