Omgeving Maastricht

Hoi,
zijn er clubs en goede winkels in omgeving maastricht? Als winkel lijkt mij shamrock wel wat(iemand ervaringen met deze winkel)

Clubs, liefste offroad voor de buggy. Lijkt me leuk is een keer te gaan kijken etc. dus als er dagen zijn waarop dat kan(mist je dat weet natuurlijk hehe) ff posten.

voor zover ik weet is in de nabije omgeving van maastrich maar een breed geassotimenteerde modelbouwzaak, en die kende je al .. shamrock

verder zit er in de rechtstraat (tenminste daar zat ie) nog een modelwinkeltje dat vooral ook trienen en miniaturen heeft, maar ook modelauto's

clubs... geen idee

zijn de limburgers weer hehe
-verenigingen? beetje sport meer nie
-clubs? wat betekend dat? :D
de rechtstraat jah kweet ut inderdaat klein en weinig auto's.

Hoi Hawk,

er zijn in limburg maar twee winkels voor modelbouw, Shamrock en de Zwaluw in Montfort.
Daarom haal ik als limburger het meeste in duitsland, via internet of bij W&W in Waldfeucht.

Clubs in Limburg? Er zijn er een paar maar voor offraod zou ik het niet weten, de meeste zijn met boten, vliegtuigen en een enkele voor vrachtwagens.

André

hallo

er zijn 3 modelbouwwinkels in limburg shamrock, zwaluw en maasmodelbouw in roermond

de laaste die heb ook een club de romac kijk is op hun site www.romac.info ook off-road

groetjes impact

Back