Omgeving Voorne en putten ( Hellevoetsluis brielle)

• Topicstarter Topicstarter Droef
  • Startdatum Startdatum
D

Droef

Guest
Is er op voorne en putte en vereniging of baan voor brandstofautos.

Ik ben me aan het orienteren of ik off-road of dat ik on-road wil gaan
rijden.

Dus ik ben op zoek naar een off-road en een on-road baan (vereniging).

Wie kan me helpen of weet wat.

Of zijn er liefhebbers die me in deze tak van hobby willen helpen.

Voor Offroad is 1 grote baan, die heet de Maasvlakte ;) Onroad is erg lastig...

Vroeger (klinkt alsof ik al heeel oud ben ;) ) was er op de landtong bij Rozenburg een circuitje... Dat is al een hele tijd weg. Inmiddels is er voor onroad volgens mij niet veel te vinden dichter bij dan Gouda. Daar zit een club met (buiten) circuit. In Dordrecht zit PK met een indoor circuit, en dan houdt het volgens mij een beetje op. Gouda en Dordrecht zijn ook niet echt aan te fietsen ;)

Zelf heb ik besloten om de onroad maar in te ruilen voor offroad, omdat de benzine kosten van mijn gewone wagen veel te hard oplopen als ik elke keer een eind moet rijden wil ik met wat van mijn speeltjes spelen....

Marco.

No1Uno zei:
Voor Offroad is 1 grote baan, die heet de Maasvlakte ;) Onroad is erg lastig...

Vroeger (klinkt alsof ik al heeel oud ben ;) ) was er op de landtong bij Rozenburg een circuitje... Dat is al een hele tijd weg. Inmiddels is er voor onroad volgens mij niet veel te vinden dichter bij dan Gouda. Daar zit een club met (buiten) circuit. In Dordrecht zit PK met een indoor circuit, en dan houdt het volgens mij een beetje op. Gouda en Dordrecht zijn ook niet echt aan te fietsen ;)

Zelf heb ik besloten om de onroad maar in te ruilen voor offroad, omdat de benzine kosten van mijn gewone wagen veel te hard oplopen als ik elke keer een eind moet rijden wil ik met wat van mijn speeltjes spelen....

Marco.

Hey Hallo dan,

Ik heb besloten om een off-road te kopen, en dan wel een bouw pakket.

Het is een savage x ss geworden :lol:

Ik ben nu bezig hem te monteren maar doe het rustigaan.

Groetjes Droef

Misschien nog een klein beetje in de buurt voor je, op 11 November is er een offroad meeting in Hoek van Holland.
Voor verdere info www.rcwestland.nl

Groeten en veel plezier met je Savage.

Back