onbekende f1 auto

• Topicstarter Topicstarter joris84
  • Startdatum Startdatum
J

joris84

Guest
hallo,

ik was een beetje mijn kamer aan het opruimen(leuk) toen ik deze auto vond:
xdcuv5.jpg

9jn9r6.jpg

2h35vds.jpg

v6iyw5.jpg

de afstandsbediening is weg de oplader heb ik volgens mij nog wel, de accu is nog niet echt naar gezocht.
weet iemand wat voor een merk auto dit is en of ik hier nog iets mee kan.

MVG joris

Vanwege de antenne zeg ik een speelgoedding, maar hij heeft niet alleen een printplaatje dus is het geen speelgoed

zeg dat wel. niet veel info. dus hier kan ik waarschijlijk niks mee?

MVG joris

Het verbaast mij altijd; als dat mensen nog wel het een en ander vinden op zolder.
Ze weten zelf niet eens: wat ze in huis hebben:mrgreen: :mrgreen:
mvg
Frederik:D :D :D

zeg dat wel. niet veel info. dus hier kan ik waarschijlijk niks mee?

MVG joris

jawel, ja kan een nieuwe of 2e hands zenderset erbij kopen , en een nieuwe accu, van Carisma zijn nog wel onderdelen verkrijgbaar ,ook de originele zenderset.

zoek maar eens op google op: carisma +rc

krijg je genoeg hits .....

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik deze ook nog op zolder staan, gaat voor een "speelgoed"auto best nog redelijk van zijn plek! Helaas stuurt hij bij mij nog maar 1 kant op, dus hij staat tussen de verzameling miniatuurtjes!

jawel, ja kan een nieuwe of 2e hands zenderset erbij kopen , en een nieuwe accu, van Carisma zijn nog wel onderdelen verkrijgbaar ,ook de originele zenderset.

zoek maar eens op google op: carisma +rc

krijg je genoeg hits .....

kan ik mijn tamiya zender erbij gebruiken en dan kristallen verwisselen?

kan ik mijn tamiya zender erbij gebruiken en dan kristallen verwisselen?

nee , dat zal niet gaan, de regelaar die in de auto zit is tevens je ontvanger, je moet dus een originele carisma zender moeten gebruiken, een losse zenderset gaat niet (foutje van mij )

nee , dat zal niet gaan, de regelaar die in de auto zit is tevens je ontvanger, je moet dus een originele carisma zender moeten gebruiken, een losse zenderset gaat niet (foutje van mij )
oke.
dan gaat hij maar mooi voor de show op mijn kamer staan.

btw deze heb ik ook nog op zolder gevonden:
348nbie.jpg

(middelste is een tt01)

Het is een 1/14 Carisma Williams F1,

3Lu5569QHF4[/media] - Carisma Williams 1/14 RC car

Hij werkt op 9,6 volt batterijen
zit volgens mij toch nog aardig wat kracht in.

MVG joris

Laatst bewerkt door een moderator:
Als die auto gewoon op 27 MHz AM of een andere normale RC-frequentie rijdt, kan ie waarschijnlijk gewoon met een "echte" rc zender worden bestuurd.

heb zelf 2 van die f1 wagens zijn absoluut goed als je hem upgrade met een lager setje van de winter er verschijnende keren mee op de indoor baan in Heemstede meegereden.
dus bewaren voor het goede moment ;)

heb zelf 2 van die f1 wagens zijn absoluut goed als je hem upgrade met een lager setje van de winter er verschijnende keren mee op de indoor baan in Heemstede meegereden.
dus bewaren voor het goede moment ;)

het moment dat ik geld te veel heb om hop ups voor mijn tt01/psr3 games te kopen.
dan koop ik een zender en accu.

Carisma is speelgoed.
Je kan alle speelgoed electro van het chasis gooien, en "echte" TT01 erin. Dat kost je geen cent en je kan eens van auto wisselen. Maar het nooit een topper worden natuurlijk.

Carisma is speelgoed.
Je kan alle speelgoed electro van het chasis gooien, en "echte" TT01 erin. Dat kost je geen cent en je kan eens van auto wisselen. Maar het nooit een topper worden natuurlijk.

niet eens zo'n slecht idee.
ik krijg vandaag of morgen toch een nieuwe 9t motor en regelaar binnen. kan ik die oude mooi op de f1 auto zetten.
bedankt voor het idee

MVG joris

ik krijg vandaag of morgen toch een nieuwe 9t motor en regelaar binnen. kan ik die oude mooi op de f1 auto zetten.
bedankt voor het idee

MVG joris

Maar de regelaar en ontvanger enz van de tamiya moet er ook in he

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor het idee

MVG joris
ik krijg binnenkort een motor en regelaar binnen. dan kan ik het aude setje naar de f1 auto overzetten.

Back