Coenair 8 sep 2009 #41 _Dutchy_ zei: Wat een rotjong zeg !!! :evil: Van 14 ! (blabla) ....... (blabla) Vervelende snotapen ! Klik om te vergroten... Dankjewel.. Jij bent er ook bij zondag?
_Dutchy_ zei: Wat een rotjong zeg !!! :evil: Van 14 ! (blabla) ....... (blabla) Vervelende snotapen ! Klik om te vergroten... Dankjewel.. Jij bent er ook bij zondag?
D _Dutchy_ 8 sep 2009 #42 Coenair zei: Dankjewel.. Jij bent er ook bij zondag? Klik om te vergroten... Nee..............ik durf niet meer te komen nu ik jou bezig heb gezien :showass: Helaas geen tijd en de daed is niet vliegklaar op dit moment. Volgend jaar wellicht. Maar ze geven goed weer af voor de zaterdag dus jullie gaan ongetwijfeld een leuke dag hebben!
Coenair zei: Dankjewel.. Jij bent er ook bij zondag? Klik om te vergroten... Nee..............ik durf niet meer te komen nu ik jou bezig heb gezien :showass: Helaas geen tijd en de daed is niet vliegklaar op dit moment. Volgend jaar wellicht. Maar ze geven goed weer af voor de zaterdag dus jullie gaan ongetwijfeld een leuke dag hebben!