OnBoard video Traxxas Rustler VXL / iPhone4

Hoi allemaal!

Vanochtend een video geplaatst in het VXL forum en krijg leuke reacties op de video. Misschien ook voor andere leuk om te zien en om misschien inspiratie op te doen :D

De video is gemaakt met de iPhone4 en was goed bevestigd middels een stevige constructie. Het was de derde constructie welke mij voldoende vertrouwen gaf om de iPhone eraan te laten doen geloven. De eerst 2 experimenten heeft namelijk 2 beschadigde telefoons opgeleverd :confused:

Veel kijkplezier!

Grtz en tot forums,
Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent wel heel zeker van je rijkunsten.
Ik durf geen iphone 4 op me auto te plakken.

Nou dat ligt er maar net aan hoe je hem erop bevestigd natuurlijk :p Ik had zelf genoeg vertrouwen dat het goed zou komen. Toen ik eenmaal crashte tegen dat paaltje schrok ik zeker wel maar zowel de auto als de iPhone maken het nog prima ;-)

leuk filmpje

zo makkelijker te zien;)

Heh dat is handig, dat wist ik niet. Doe je dat nou door de tags [YOUTUBE] ervoor en erna (incl /) te zetten?

Persoonlijk vind ik het een mooi geschoten filmpje ( en dat voor iphone ), maar zo saai als het maar zijn kan :-)
En link zo met de passerende auto's en al die paaltjes.
Rij je met nimh of lipo?

Sorry, niet gelezen, meteen naar beeldmateriaal gezapt!

stukje film opnieuw gezien, maar heb alleen 7cell nimh gelezen en geen lipo!

Laatst bewerkt:
Sorry, niet gelezen, meteen naar beeldmateriaal gezapt!

stukje film opnieuw gezien, maar heb alleen 7cell nimh gelezen en geen lipo!

Is inderdaad met een 7cell nimh. Rij zelf niet met lipo omdat ik het idee heb dat ik dan alleen nog maar op de achterwielen kom te rijden. Ik wil namelijk wel gewoon een normaal te bereiden auto behouden.... Of hebben jullie andere ervaringen met lipo?

Ik ben er een tijdje uit geweest met Modelbouw. Toen ik eind vorig jaar weer begon was Lipo nieuw voor me. Dus voor het oude vertrouwde nimh gekozen...

Sorry had zelf dan nog is verkeerd gezien dan ook;).
Achter VXL stond 3s. Dacht dat dit de lipo was maar is de Regelaar serie:yes:.

ziet er cool uit!
als ik zoiets zou maken, dan altijd met een-of-ander rolkooitje er omheen zodat de cam/foon toch heel blijft. :)

mini camaraatje van $9,- is goedkoper, en beter met een evt. crash , maakt wel mindere beelden ....:cool:

Tsja en dat was nou juist waarom ik zo graag een apparaat wilde gebruiken welke mooie beelden maakt. De testvideos gemaakt met andere telefoons mistte net die kwaliteit waardoor het voor mij persoonlijk niet echt een mooi filmpje werd...

Maar je hebt wel gelijk dat het niet zonder risico's is :-/

Back