onderdeeltjes gezocht

Discussie in 'Model truckers' gestart door master of disaster, 4 sep 2007.

  1. zijn dr hier meschien mensen die van een tamiya mercedes truck bij toeval nog de ruiten wissertjes plus de hand grepen onder t raam en de treeplankjes nog heeft liggen want deze heb ik nodig

    de onderdeeltjes komen uit het onderdelenraam R-parts met bestelnummer : 9115067

    als dr eventueel nog iemand iets anders uit dat onderdeel raampje nodig heeft is het meschien een idee om gezamelijk te bestellen en de kosten te delen want ik vind het iets wat te duur om aleen voor die deeltjes een heel frame te moeten bestellen

    de rest uit het framepje heb ik niet nodig slechts aleen die specifieke onderdeeltjes omdat ik een mercedes aan het opknappen ben en die deeltje net uitgerekend ontbreken ik moet al een losse cabine bestellen omdat bijde cabines die ik had gekocht niet meer te redden vielen ik heb wel alle overige onderdelen er van weten te redden maar helaas zaten net die kleine onderdeeltjes op geen een van bijde cabines nog op dus kon helaas ook niet meer redden

    wie oh wie help mij aan die onderdeeltjes

    en wat ik al zei ik wil ook best een heel framepje bestellen als iemand anders nog andere delen nodig heeft zodat de kosten gedeelt kunnen worden
     

Deel Deze Pagina