Onderdelen A-Tech xmt4

Hallo,

Ik heb via het forum een a-tech xmt4 overgekocht van iemand.
a-tech_xmb4.jpg

Nu zoek ik onderdelen voor deze auto, maar de enige site die ik vind is rcmart.
Niets mis mee, maar ik had graag een grotere keuze :p
Weet iemand een site met onderdelen voor deze, en hebben jullie gebruikservaringen met dit truckje, zoja : Kom maar op ermee ! :)

alvast bedankt

niels

Laatst bewerkt:
Volgens mij zit je hiermee vooral alleen op de buitenlandse sites en ebay e.d. zoals je zelf ook al aangaf. Maar volgens mij distribueert(de) Schumacher o.a. dit merk..Maar het zag er niet actief meer uit daar in ieder geval..

Ik vrees het ook dat je zal moeten bestellen in het buitenland.Je kan ook eens contact opnemen bij een winkel in de buurt en vragen of zij aan die onderdelen kunnen komen.

Hoi,

Ik zal mijn vraag even wat verduidelijken, ik heb er geen problemen mee om in het buitenland te bestellen, maar ik vind alleen RCmart en ik zoek gewoon naar nog (internet) shops, zodat ik uit een groter assortiment kan kiezen...

Op Ebay is er ook een ebay shop, maar dat kwam erop neer dat je bij RCmart bestelde :p

grts

niels

Op ebay hebben ze er enkele, zoals kogellagers en draagarmen maar de keuze is daar ook beperkt. Als je wacht zal het stuk dat jij zoekt misschien wel voorbijkomen, hoewel ik niets vind.

Back