onderdelen bestellen met bankoverschrijving

ben nu al een tijdje aan het zoeken op internet maar vind enkel sites met onderdelen die met paypal werken of visa en mastercard enz...
weet er iemand een site waar je gewoon met een bankoverschrijving kan betalen?

Bankoverschrijving doen naar paypal.

Zo heb je een 'prepaid' bedrag zodat je dan bij alle sites met paypal terecht kunt.

Paypal account aanmaken en deze koppelen aan je rekening. Dat kan tegenwoordig ook. In ieder geval wel in Nederland, dus ik zou niet weten waarom in België niet.
Betaal via paypal en later incasseert paypal het van je rekening. Je geeft paypal dus eigenlijk een soort machtiging om geld van je rekening te halen als je wat via paypal betaalt.

ben nu al een tijdje aan het zoeken op internet maar vind enkel sites met onderdelen die met paypal werken of visa en mastercard enz...
weet er iemand een site waar je gewoon met een bankoverschrijving kan betalen?

De meeste Belgische webshops accepteren overschrijving hoor. Als je internationaal wilt bestellen, is dat een ander geval.

Paypal account aanmaken en deze koppelen aan je rekening. Dat kan tegenwoordig ook. In ieder geval wel in Nederland, dus ik zou niet weten waarom in België niet.
Betaal via paypal en later incasseert paypal het van je rekening. Je geeft paypal dus eigenlijk een soort machtiging om geld van je rekening te halen als je wat via paypal betaalt.

In België kan het helaas niet. De banken willen niet samen werken met paypal ofzo. Die genieten liever van overheidssteun :rolleyes:

dan zal ik maar vast een paypal account aanmaken.
het is inderdaad voor internationale aankopen vandaar.
in ieder geval bedankt voor de reacties

bij hk-modellbau in duitsland bestel ik altijd een betalen is met een europese overschijving. super makkelijk en nog zeer goed van prijs hun onderdelen en wagens.

dan zal ik maar vast een paypal account aanmaken.
het is inderdaad voor internationale aankopen vandaar.
in ieder geval bedankt voor de reacties

Zo'n paypal account is gratis. Het duurt ongeveer 1-2 dagen vooraleer je geld op de rekening staat. Ik bestel af en toe wel aan de andere kant van oceaan en dan is paypal wel handig.

als je geld op je paypal account zet en je gebruikt hem daarna niet meer kan je dan het resterende bedrag terug op je eigen rekening overschrijven?

als je geld op je paypal account zet en je gebruikt hem daarna niet meer kan je dan het resterende bedrag terug op je eigen rekening overschrijven?

Dat kan wel, maar dat moet je een bedrag aan paypal betalen. Nuja, genoeg manieren om het geld op te doen hoor.
Er zelf plaatsen waar mensen vragen voor paypal geld. Jij krijgt het geld dan overschrijven + 1euro'tje extra voor de moeite.

Back