onderdelen bestellen

• Topicstarter Topicstarter bad_boy_96
  • Startdatum Startdatum
B

bad_boy_96

Guest
hallo

ik zou graag een nieuwe kap enz. kopen voor mijn auto

maar ik koop dat meestal in een winkel maar wil dit bestellen via internet is veel goedkoper (soms) maar waar kan ik het best bestellen en wie is het best te vertrouwen.

Ik zie dat je in België woont. Dan kun je eigenlijk het best bestelling bij MCM-racing in Brussel (Huizingen), die zijn zowat het goodkoopste in België en de verzendkosten blijven beperkt.
Pkracing in Dordrecht, Nederland zijn ongeveer even duur/goedkoop, maar de verzendkosten zijn vaak hoger. Hun voordeel is dat ze korte levertijden hebben.

Wil je nog veel goedkoper gaan, dan kun je best op Ebay.de of Ebay.com rondkijken, maar daar is het mogelijk dat de verzendkosten wat hoger worden en dat het betalen nogal moeizaam kan verlopen. (Euro's en Dollars don't mix.)

Ik zie dat je in België woont. Dan kun je eigenlijk het best bestelling bij MCM-racing in Brussel (Huizingen), die zijn zowat het goodkoopste in België en de verzendkosten blijven beperkt.
Pkracing in Dordrecht, Nederland zijn ongeveer even duur/goedkoop, maar de verzendkosten zijn vaak hoger. Hun voordeel is dat ze korte levertijden hebben.

Wil je nog veel goedkoper gaan, dan kun je best op Ebay.de of Ebay.com rondkijken, maar daar is het mogelijk dat de verzendkosten wat hoger worden en dat het betalen nogal moeizaam kan verlopen. (Euro's en Dollars don't mix.)

bedankt maar ken je mss de site want ik krijg er een paar via google

grts bjorn

bedankt maar ken je mss de site want ik krijg er een paar via google

grts bjorn

Ik heb je net de naam van de winkels gezegd + de plaats. Als je dat in Google ingeeft, krijg je als eerste hit telkens de betreffende website van de winkels. Hoe moeilijk kan het zijn?

Ik ben van plan om mij een van dezer dagen een Rustler vxl aan te schaffen en ik vertrouw het ook niet echt om online te kopen. Dus zonet zat ik prijzen te vergelijken tss enkele winkels. Bij pk-racing staat de rustler vxl meer dan 100eur goedkoper dan in MCM-racing. Ik vraag mij (als RC-maagd) af of het in beide gevallen over hetzelfde pakket gaat.. Kan iemand mij mss helpen?

MCM Racing

PK Model Racing

alvast bedankt

Het lijkt erop dat beiden gewoon het zelfde pakket aanbieden (rtr) zonder accu en lader alleen. Bel ze eens voor de zekerheid.

Wat mij opvalt aan het plaatje bij pkracing vd rustler vxl: hoe zo zou je 10 km harder gaan met precies dezelfde Lipo (C en aantal cellen) en gearing, maar alleen met 400 mAh meer?

Laatst bewerkt:
Wat mij opvalt aan het plaatje bij pkracing vd rustler vxl: hoe zo zou je 10 km harder gaan met precies dezelfde Lipo (C en aantal cellen) en gearing, maar alleen met 400 mAh meer?

Ja idd. mss bedoelden ze wel de 2cellen aangezien de 2S niet in de lijst vermeld is..
Op pk-racing raden ze trouwens ook aan om met een lipo 2cellen te rijden omdat de vxl blijkbaar moeilijk te controleren valt op 3cellen.

Back