onderdelen esky belt cp v2

Beste,

Na een tijdje met kleine heli's gevlogen te hebben (solo 328 ) wat goed ging.
Heb ik 2de hands een esky belt cp v2 gekocht.
Na enkele keren gevlogen te hebben met de belt cp heb ik mijn eerste crash gehad.
Nu ben ik op zoek waar je ergens makkelijk reserve stukken kan kopen.
Had een site gevonden maar ze hadden niet alles op stock.
Dus vroeg ik of ze nog aan die onderdelen konden geraken.
Ik kreeg als antwoord: "Helaas zullen deze onderdelen niet meer op voorraad komen"
Nu heb ik zo iets van ik heb weer wat gekocht.
Ik lees ook op het internet dat esky niet meer bestaat.
Klopt dit?
Misschien is dit wel de echte reden waarom die persoon de belt cp verkocht?
Is er iemand die weet waar ik eventueel wel nog gemakkelijk aan onderdelen kan geraken?
Alvast bedankt
Mvg Wes

Esky heli's zijn niet meer de beste heli's. Misschien er over na te denken om een ander merk te kiezen ?

Google er maar even op na, dan denk ik dat je het antwoord zo zal vinden :)

Inderdaad had dit intussen ook gevonden.
Maar ze hebben altijd wel iets niet meer op voorraad.
Had graag alles wat ik nodig heb via 1 site gekocht.
Enfin misschien toch wel via ebay.
Ik zoek nog wat rond.
Heb misschien een site gevonden in nederland maar lukt me niet.
Mvg Wes.

Weet iemand of er iets mis is met de site rc4me?
2014 Week Aanbieding : RC4me, - voor SuperSkids, Walkera Dragonfly, ESKY HoneyBee / KING II RC helikopters en onderdelen
Ik kijk al een week op deze site omdat ze daar al de onderdelen hebben die ik nodig heb voor mn belt cp v2.
Dus 1 keer verzendkosten.
Maar als je ergens op een artikel klikt krijg je steeds vreemde tekst te zien.

Zoals dit: Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: No ending delimiter '.' found in /home/vhosts/rc4me.nl/httpdocs/shop/includes/modules/pages/product_info/main_template_vars_images_additional.php on line 27

Mailen lukt ook niet.
Heb vroeger daar nog gekocht dus leek me wel interessant.
Mvg Wes.

Ik heb soms ook dat het van 12 bedrijven komt terwijl ik dan 10 dingen besteld heb. . bij wijze van dan... het is niet anders.. als je hebt gevonden wat je zocht en je kunt verder is het goed toch? Succes met zoeken verder dan

Laatst bewerkt:
Weet iemand of er iets mis is met de site rc4me?
2014 Week Aanbieding : RC4me, - voor SuperSkids, Walkera Dragonfly, ESKY HoneyBee / KING II RC helikopters en onderdelen
Ik kijk al een week op deze site omdat ze daar al de onderdelen hebben die ik nodig heb voor mn belt cp v2.
Dus 1 keer verzendkosten.
Maar als je ergens op een artikel klikt krijg je steeds vreemde tekst te zien.

Zoals dit: Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: No ending delimiter '.' found in /home/vhosts/rc4me.nl/httpdocs/shop/includes/modules/pages/product_info/main_template_vars_images_additional.php on line 27

Mailen lukt ook niet.
Heb vroeger daar nog gekocht dus leek me wel interessant.
Mvg Wes.

RC4ME
tel: 0416280112

http://m.telefoonboek.nl/bedrijven/t2507145/kaatsheuvel/rc4me/

zo moeilijk is het toch niet, dat Google... even bellen, ze zitten in kaatsheuvel zoals je kunt zien. Misschien kun je per tel bestellen dat zij jou een ideal mailtje met betaallink sturen om te betalen, heb ik ook al eens gehad/gedaan.

Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik heb toen een copterx 450 kit gekocht voor 45,- en de E-sky onderdelen over gezet. Dat ging prima alleen de servo' s draaide de verkeerde kant op en dat viel in de zender niet te veranderen. Nadat ik een goede zender had gekocht werkte alles prima. Ik heb nu wel een berg E-sky onderdelen over dus als je wat nodig hebt dan stuur je me maar een berichtje.

Intussen een heen en weer gemail naar enkele shops. Stukken staan vaak online maar als je wil bestellen krijg je dan weer melding dat de stukken niet op voorraad zijn.
Als je dan mailtje stuurt krijg je dan ofwel geen antwoord ofwel volgens ze de stukken niet meer.
Nu zijn ze dan verwonderd dat een mens terug via hongkong gaat bestellen.
Paar mailtjes en altijd netjes keurig antwoord gehad via een shop.
Alles daar op voorraad en vandaag is alles al verzonden.
Mvg Wes.

Vandaag een hele berg onderdelen ontvangen vanuit hongkong.
Das pas service. Heb maar 8 dagen moeten wachten.
Alles heb ik nu in het 3-voud.
Ik kan beginnen knutselen.
Mvg Wes.

Back