Onderdelen kyosho sonic-sports bmw-m1 1:12????

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Bowyer, 29 aug 2010.

  1. Bowyer

    Bowyer Guest

    Hallo allemaal,

    zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar waar ik onderdelen kan kopen voor mijn "ouwetje".
    Ik heb in ieder geval nieuwe banden en velgen nodig, en nieuwe kristallen.

    Nou kan ik wel wat banden en ook wel wat velgen vinden , maar die passen zo te zien niet op het tandwiel.
    Op de achtervelgen die er nou op zitten, zit aan de binnenkant een zeskant .

    Weet iemand of en waar deze nog verkrijgbaar zijn, of heeft iemand toevallig zelf nog wat liggen ?

    Misschien heb ik nog wel meer dingen nodig, maar voorlopig ben ik al blij als ik de bmw weer fatsoenlijk aan het rijden krijg.
    Daarna ga ik wel op m'n gemak kijken of er meer vervangen moet/kan worden.

    Alvast bedankt,

    Marcelia
     
  2. CircusAso

    CircusAso

    Lid geworden:
    10 jul 2006
    Berichten:
    603
    Locatie:
    Deventer

    Hey Marcelia,

    Wellich kun je een foto plaatsen van de velg, en meenemer. Ik weet zeker dat een van de 1/12 "jongens" je direct met een link voor de juiste velgen+band kan voorzien.
     
  3. thomas

    thomas

    Lid geworden:
    12 nov 2007
    Berichten:
    329
    Locatie:
    NL
    Sonic Sports is een auto uit eind jaren 70/begin jaren 80 als ik me niet vergis. Niet te vergelijken met moderne 1/12 auto's. De achteras is waarschijnlijk nogal verschillend van de moderne auto's - geen 2- of 3-bout wielmeenemers dus.

    Bowyer, kan je niet de oude banden van de velgen halen en moderne 1/12 banden op de velgen plakken?
     

Deel Deze Pagina