onderdelen LEGO 8675 Outdoor Challenger

Discussie in 'Electro offroad' gestart door seeyou, 12 jul 2008.

  1. seeyou

    seeyou Guest

    Beste Modelbouwers,

    Ik ben een onderdeel van de LEGO 8675 Outdoor Challenger kwijt. Het onderdeel wat ik kwijt ben is een onderdeel waar het wiel overheen wordt geschroven. Dit onderdeel zit normaalgesproken vastgeschroeft aan de as. Bij elke wiel een, maar helaas heb ik er maar drie.

    Waar kan ik onderdelen bestellen. Ik heb al veel gegoogled maar niks gevonden

    Groeten,

    Wouter
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Manual? Artikel nummer? en dan naar en speelgoedwinkel die ook Lego verkoopt.....

    Van de Lego site:

    LEGO.com Customer Service : Replacement Parts
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  3. KlaasJan

    KlaasJan

    Lid geworden:
    5 jun 2008
    Berichten:
    164
    Locatie:
    Winschoten
  4. seeyou

    seeyou Guest

    Bedankt voor jullie reactie, maar ik kan het niet vinden.
    [​IMG]


    Ik heb de sites bezocht, want mijn voorkeur is om het onderdeel via een site te kopen.

    Graag reactie
     
  5. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Dit onderdeel is NIET los te koop... LEGO ziet de gehele vooras als 1 item...

    Een kennis van me (een echte LEGO-FREAK), heeft ook van deze wagentjes en geeft er op de LEGO-dagen demo's mee (kunnen bezoekers er mee rijden)... Hij kan je vast wel aan dat onderdeel helpen (heb je PB gestuurd hierover)...
     
  6. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Terugbrengen naar de winkel, incompleet.
     
  7. MaicoArts

    MaicoArts

    Lid geworden:
    13 jul 2008
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Oss
    @Niek: Terugbrengen naar de winkel gaat niet als incompleet. Hij was namelijk niet incompleet. Je krijgt namelijk een complete vooras.


    @Wouter: Maar euh, ik heb wel een paar (understatement) van die dingen liggen. En ook de schroefjes om ze vast te zetten.

    Het onderdeel is geen separaat onderdeel, dus kom je ze op peeron en bricklink inderdaad niet tegen. En al zou je ze tegenkomen, dan is het wel zo handig om ook het juiste schroefje te gebruiken. Schijnt ook nogal lastig te zijn om daar aan te komen.

    Groetjes,
    Maico Arts
     
  8. Dominic

    Dominic Guest

    Beste Mari, zou je mij op het spoor kunnen brengen van zo'n onderdeel (vooras + stuurmotor) van de 8675? Mijn zoon heeft een dermate harde crash gemaakt dat het stuurhuis is gebroken. Je zou me er erg mee helpen.
    Alvast bedankt voor je reactie,
    Met vriendelijke groet,
    Dominic Kras
     
  9. MaicoArts

    MaicoArts

    Lid geworden:
    13 jul 2008
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Oss
    onderdelen LEGO 8675 Outdoor Challenger'

    Hallo Dominic,

    Als je dat huis kapot krijgt, heb je geen crash gehad, maar met een personenauto eroverheen gereden...

    Maar euh, neem even contact met mij op...

    Groetjes,
    Maico Arts
     
  10. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    @Dominic, diegene die je kan helpen heeft al gereageert zie ik (Maico)... gaat nu vast goedkomen...
     
  11. Miranda

    Miranda Guest

    ook bij onze zoon is dit onderdeel kapot gegaan.

    Hoi Maico.
    Misschien kun je mij ook helpen?
    Ook bij onze zoon is dit onderdeel kapot gegaan en er is geen auto overheen gereden maar gebotst tegen de stoeprand.

    ik hoor graag van je,
    Groetjes Miranda
     
  12. MaicoArts

    MaicoArts

    Lid geworden:
    13 jul 2008
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Oss
    Hallo Miranda,

    Waarschijnlijk wel.
    Maak eens een digitale foto van wat je kapot hebt en stuur die naar mijn prive email adres:
    legorc apestaart t-hok punt nl
    Dat "-" teken hoort ertussen!

    pb mag natuurlijk ook.

    Groetjes,
    Maico Arts
     
  13. LeonPowns2

    LeonPowns2

    Lid geworden:
    21 aug 2010
    Berichten:
    81
    Locatie:
    Heerenveen
    Hallo,

    Een van mijn vrienden heeft ook een missend onderdeel, namelijk het dekseltje van de accu, is het mogelijk om die te vervangen?

    Even ter informatie: Het klepje (dekseltje whatever...) is er afgeknapt en niet meer terug te vinden.
     
  14. MaicoArts

    MaicoArts

    Lid geworden:
    13 jul 2008
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Oss
    Hallo LeonPowns2,

    Hebben we het over de batterijbak van de auto of van de zender?
    Maak eens een foto van dat ding waar die "deksel" op zou moeten komen?

    Zo'n deksel knapt er namelijk niet zomaar af. Dan is er waarschijnlijk iets meer aan de hand.

    Het ene dekseltje wordt met een schroef vast gezet en de andere deksel wordt met "draaistukjes" vast gezet. Als die dingen kapot zijn, dan ben je binnen de kortste keren de volgende deksel ook kwijt...

    Groetjes,
    Maico Arts
     
  15. stefan787

    stefan787

    Lid geworden:
    28 jul 2010
    Berichten:
    296
    Locatie:
    heemskerk
    hebben jullie nog meer zite`s?
    voor onderdelen?
    van die auto?
     
  16. bas11

    bas11 Guest

    outdoor challenger batterijen

    Hallo,

    Weet iemand ms welke batterijen de originele batterijen van de outdoor challenger kunnen vervangen ? en dan het liefst iets zwaarder dan 1400mAh, bv 3000 mAh ?
    Bij conrad heb ik hetzelfde formaat gevonden, ik vraag me alleen af hoe het met de stekkertjes zit.

    Alvast bedankt,
    Bas
     
  17. MaicoArts

    MaicoArts

    Lid geworden:
    13 jul 2008
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Oss
    Hallo Bas,

    Je kunt alle batterijen gebruiken die qua formaat dezelfde grootte hebben en vervolgens een Tamiya stekker hebben. Meestal staat dat er wel bij vermeld. Volgens mij kunnen modelbouwzaken je ook helpen met dit soort batterijen. Het zijn tenslotte 7,2 volt racingpack batterijen.

    Je kunt voor meer snelheid batterijen van 8,4 volt er in doen, maar wat ik hierboven al aangeef: let op dat ze niet groter zijn dan de standaard 7,2 volt racingpack batterij. Nij twijfel: de aan te schaffen batterij passen in de deksel van de ontvanger. De batterij met zijn draad gaat daar tenslotte compleet in.

    Groetjes,
    Maico Arts
     
  18. Joris1997

    Joris1997

    Lid geworden:
    2 nov 2010
    Berichten:
    171
    Locatie:
    Voorhout
    Beste allemaal,

    Ik heb thuis nog een volle doos met 2 lego's racers. De gele versie wel te verstaan. Dit was de voorloper van de groene racer. Waarschijnlijk zijn veel dingen uitwisselbaar. Allemaal onderdelen waarvan ik niet zou weten of ze werken of niet. (Hoogstwaarschijnlijk werken een heel aantal delen wel). Mocht iemand denken hier iets aan te kunnen hebben laat het weten, ik gebruik het toch niet meer. Dan kunnen we kijken wat precies en hoe en wat.

    Joris
     

Deel Deze Pagina