onderdelen mrx4x

ik weet zeker dat hier een paar personen zijn die mij kunnen helpen.
ik ben opzoek naar onderdelen van een mrx4 maar kan ze moeilijk vinden.
het gaat om het complete setje om de ontvanger te monteren.
ik heb gezien dat bij de mrx5 het een resieverbox is maar deze zou helaas niet passen op de mrx4x.
waar kan ik terecht voor mugen onroad onderdelen, of is er iemand dat er nog een op overschot heeft? dan neem ik het graag over van u.

grts angelo

2brothersrc heeft veel Mugen delen in de uitverkoop als ook the-Border. De delen van de MRX3 zijn hetzelfde behalve dat de antenne alleen aan de voorkant zit..

Als Genk voor je dichtbij is kan daar het komend weekend even langs komen, er is dan iemand met veel MRX4 delen aanwezig.

2brothersrc heeft veel Mugen delen in de uitverkoop als ook the-Border. De delen van de MRX3 zijn hetzelfde behalve dat de antenne alleen aan de voorkant zit..

Als Genk voor je dichtbij is kan daar het komend weekend even langs komen, er is dan iemand met veel MRX4 delen aanwezig.

genk zou een geweldig alternatief zijn roelof maar zit helaas met een wedstrijd in purmerend.
kan ik de persoon in kwestie bereiken op een andere manier?
zou het kunnen dat het om het setje H0373 gaat?
het probleem is dat ik de manual niet heb en als ik het download kom ik bij H0363A maar daar kunnen ze me blijkbaar niet verder mee helpen.

Klopt, H0373
Als het alleen om de ontvangerhouder gaat heb ik denk ik ook nog wel wat....

Back