Onderdelen Nine Eagles

• Topicstarter Topicstarter McDozz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

McDozz

Guest
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik onderdelen voor de Nine Eagles Bravo SX heli kan kopen?

Deze heli die ik half december 2010 via de webshop nineeagles.nl (modelbouwshop twente)heb gekocht valt na wat langer vliegen spontaan uit de lucht. Mijn idee is dat de ontvanger kapot is en wil deze vervangen. Garantie zou je zeggen, maar er wordt gewoon niet gereageerd op mijn e-mail, en telefonisch zijn ze ook onbereikbaar. Dus dat dit op deze manier opgelost gaat worden.......
Ik bedenk me wel 10x voordat ik daar wat bestel, ook niet voor mijn E-Sky heli's

Voor de E-Sky heli's nog genoeg alternatieven, maar voor Nine Eagles....

Als iemand suggesties heeft, graag.

Bedankt alvast...

Mijn ervaring bij Toprc (ofwel Floprc) zijn tot nu toe niet zo goed... zou ik je dus ook niet aanraden!

Laatst bewerkt:
Hoewel ik voor de levering heel er blij was over nineeagles.nl. (snelle levering snelle reactie op mail etc! ) zag ik dit ook veranderen bij een garantiegeval. Al verschillende mails gezonden maar nog geen antwoord op gekregen. Ik hoop dat die mensen gewoon een weekje met verlof zijn ofzow want als het op deze manier moet ... :o

Had wel iets gelezen dat ze bezig waren met verbouwing of verhuizing.

euchm dit...

I.v.m. de verhuizing naar een nieuw pand voor onze winkel zijn wij t/m vrijdag 24-12 telefonisch beperkt bereikbaar! E-mail zullen wij iedere avond beantwoorden.

Hoewel ik voor de levering heel er blij was over nineeagles.nl. (snelle levering snelle reactie op mail etc! ) zag ik dit ook veranderen bij een garantiegeval. Al verschillende mails gezonden maar nog geen antwoord op gekregen. Ik hoop dat die mensen gewoon een weekje met verlof zijn ofzow want als het op deze manier moet ... :o
Klopt , de meeste irritatie ontstaat bij het niet geven van informatie.
Als ze als je weet wat er met jouw order/klacht aan de hand is zou je minder snel geïrriteerd raken.
Jammer dat wij dat wel begrijpen en deze bedrijven niet.... :(

Klopt , de meeste irritatie ontstaat bij het niet geven van informatie.
Als ze als je weet wat er met jouw order/klacht aan de hand is zou je minder snel geïrriteerd raken.
Jammer dat wij dat wel begrijpen en deze bedrijven niet.... :(
Nu ik begrijp dat dit nog een gestoorde week is hoor voor winkels. Er kan vanalles aan de hand zijn. Maarja! Zouden ze zoiets dan niet op hun site zetten? Ik wacht nog tot volgende week en vraag dan nog paar keer hoe het zit...

Maarja! Zouden ze zoiets dan niet op hun site zetten?
Precies wat ik bedoel:dus geen informatie verstrekken ;)

Mijn pakketje is dus zoek geraakt, maakte ik maandag al melding dat het tracking nummer ontbrak, werd er vandaag gereageerd: "Ja er zit geen tracking nummer bij, dan is het pakketje waarschijnlijk zoek geraakt".
Uhhhh ja...., maar dat vertelde ik jullie maandag toch al :confused:
DUHHHH

Update:
Het wordt steeds leuker, omdat er op ticket berichten toch niet gereageerd word zojuist maar weer even gebeld!
De persoon die ik aan de telefoon krijg, kan de aangemaakte ticket niet meer openen, terwijl ik dat wel kan vanaf mijn computer :p

Vanavond om 18:30 moet ik maar weer terug bellen, want de persoon die het behandeld is even weg....

Stay Tuned..... :onweer:

Update:
Het wordt steeds leuker, omdat er op ticket berichten toch niet gereageerd word zojuist maar weer even gebeld!
De persoon die ik aan de telefoon krijg, kan de aangemaakte ticket niet meer openen, terwijl ik dat wel kan vanaf mijn computer :p

Vanavond om 18:30 moet ik maar weer terug bellen, want de persoon die het behandeld is even weg....

Stay Tuned..... :onweer:
meld je ff dat die belg die onlangs gemaild heeft nog steeds last heeft van zijn Lipo ? :p

Het wordt nog gekker (dat kon niet dacht je he ;))

Ik heb net gebeld, krijg ik een bandje met een mevrouw aan de lijn "Op dit moment zijn wij gesloten, bel morgen maar terug" ......
Terwijl ik nog speciaal gevraagd heb of ze er nog zijn om 18:30 (vond het al een vreemde tijd)

... <bericht gewist>....

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back