Onderdelen plastic model

• Topicstarter Topicstarter DGTnt
  • Startdatum Startdatum
D

DGTnt

Guest
Hey allemaal,

ik ben al een resem van tijd bezig met de "Admiral Graf Spee" (1/350) van Trumpeter en de moment voor de railing en de eerste lag er op ging. Heeft mijn zoontje terwijl ik aan het slapen was het voordek van de brug genomen en de pot lijm erover gekiept.

Met als resultaat, de geheel stuk is dus versmolter en alle detail is verdwenen. Ik heb getracht een beetje te polieren en wat bij te schuren, maar helaas, de detail in kwestie en verscheidene vormen zijn niet te herstellen.

Hierbij de vraag, bestaat de mogelijkheid om juist die stukken van "via via" te kunnen verkrijgen van zowel de maker of iemand die het model liggen heeft maar er geen toekomst in vind. Ik spreek namelijk over de stukken (B1, B2, B41,B34, C2, C3, B38 t.e.m. B40, D4 & D5, A12, A11, D2, D1, D28, D21, A36 t.e.m. A39, D3, D25, A23, A24, A42 en D39) waar voornamelijk de brug op staat en enkele scheepjes. De rest is gespaard gebleven aangezien deze aan de kant lagen of beter gezegd, niet ten prooi gevallen in de kleine zijn handen.

Groet,
Thierry

Back