onderdelen tamiya

Je kunt je bericht aanpassen door op de knop "wijzig" te drukken, rechtsboven je bericht. Dan krijgen we niet zo'n lijst met korte antwoorden achter elkaar :thumbsup:

Uhm.... ebay is een verkoopsite waar particulieren hun producten te koop zet. Ebay bellen kun je wel doen, maar ik denk niet dat zij je verder kunnen helpen met onderdelen/auto's kopen :roll:

En beste dieter, je hebt nu in een half uur 5 posts geplaatst waarvan ik persoonlijk niet echt het nu van kan ontdekken op de vraag zelf na. Berichten als... "niet te vinden op ebay" was niet nodig geweest als je gewoon even had gewacht op een antwoord van iemand....

Vaak is geduld een schone zaak op dit forum.

Groeten, Thomas

Dieter Veraghtert zei:
niet te vinden op ebay

Het is mij ook niet geheel duidelijk waar je naar op zoek bent, maar op ebay vind ik oa;

TAMIYA TA01 FRONT UPRIGHTS (Losi HPI Yokomo Tamiya ) EUR 1,44
- 1d 20u 39m Verenigd Koninkrijk

Kugellager 9Stück zb.Tamiya TA01-TA02 EUR 9,99
- 2d 06u 18m Duitsland

etc. ect.

wellicht moet je zelf iets meer moeite doen, het komt niet aanwaaien ofzo

sorry dat ik zo onduidelijk was maar ik ben opzoek naar een tandwiel mijn is kapot gegaan door de motor kwil er wel een foto als voorbeeld bijzetten maar weet nie hoe ik dat doe weet iemand hoe dat moet

tamiya heeft nog wel veel serviceparts voor de ta01/ta02, kijk even welk nummer je nodig hebt, staat in beschrijving en neem contact op met een winkel die tamiya levert.
die kunnen navraag doen bij de importeur.

ta01 is nog goed in service, dit omdat deze nog toegepast wordt in de blazing star buggy en ook een hummer of iets dergelijks

Dieter Veraghtert zei:
een foto als voorbeeld bijzetten maar weet nie hoe ik dat doe weet iemand hoe dat moet

even zoeken op het forum leert hoe je dat moet doen, er staan diverse voorbeelden.

kijk anders even bij dit item
Foto plaatsen

heel vaak kan je nog goedkope 2de hands wegens kopen voor onderdelen

ik heb nog een volledige wagen te koop met dubbeldek chassis stalen assen en volledig gelagerd met mooie ford mondeo body

als je interesse hebt debrouwerrudi6@msn.com

groetjes

Back