Als je meer spullen nodig hebt dan alleen een tandwieltje moet je eens kijken bij
www.rc-union.com of
www.rcmart.com. Met name bij die eerste heb ik goede ervaringen. Leveren binnen 3 a 4 dagen vanuit Hongkong !
Prijzen zijn met name voor kyosho onderdelen zeer goedkoop, sommige voor minder dan de helft als de de prijzen vanuit Duitsland.
Verzendkosten schrikken je misschien af, maar die vallen heel erg mee, mits je niet een enkel tandwieltje besteld !
www.rc-union.com geeft op dit moment tot 10% korting op de prijzen op hun site, die korting is meestal al hoger dan de verzendkosten ;-)
Ik heb al behoorlijk wat zendingen van die gasten uit Hongkong gehad, en heb nog nooit ! invoerrechten, BTW of behandelingskosten hoeven te betalen.
Vanuit de US is dat wel anders, hier 3 van de 4 keer !
Voor het nog snellere werk vanuit NL adviseer ik
www.the-border.nl, die hebben echt gigantisch veel op voorraad, maar zijn met Kyosho onderdelen net zo duur als Duitsland. In hopups (K-factory en 3-racing) zijn ze wel heel erg goed, en prijzen zijn bijna net zo goed als HongKong !!
Hou trouwens rekening met 10 a 12 dagen levertijd vanuit Kyosho Duitsland !! Belachelijk gewoon.