Onderschrift ongewenst aangepast

Discussie in 'Helpdesk' gestart door Anko, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat mijn onderschrift wordt aangepast/verwijderd zonder opgegeven reden, of PB naar aanleiding. Vaak gaat dit dan om klikbare reklame of sponsor reclame.
    MODS, AUB, LEES de onderschrift regels!!!


    4. Onderschrift/Handtekening/Avatars, wat mag?

    - Geen links of verwijzingen naar RC-Winkels/Webshops die niet als sponsor/adverteerder op het forum actief zijn.
    - Geen links of verwijzingen naar andere RC-Fora, niet dat we geen concurentie dulden, maar om irritante ledenwerving te voorkomen.

    Beide sponsoren van mij hebben een Banner op het MBF.

    Hier wil ik even op benadrukken:
    - Uiteraard gelden ook hier de algemene fatsoensnormen. Welke dus totaal genegeerd worden.
    Heliexpert is geen winstgevend project, gewoon een project om de mensen die 1:1 hulp willen te kunnen helpen.

    Doe er wat mee. ben ondertussen al een forummeubel aan het worden, en kom hier ook graag, maar van dit soort dingetjes krijg ik toch een groot vraagteken op mn voorhoofd.

    Anko
     
  2. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    een forum meubel??? met een groot gat erin........

    sorry hoor kom over jaar of 6 maar keer terug dan...

    waarom specifiek melden sponsored by???? wat voor meerwaarde heeft het behalve dat het patserig staat en je er vermoedelijk geld voor krijgt...

    om nog maar is over fatsoen te praten... die heb je bij deze wel verbruikt....
     
  3. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    Waarom heb jij links in je onderschrift.. Je wilt dat het gezien wordt. nou, precies dezelfde reden;)

    Als je gesponsord wordt is dat nou eenmaal de voorwaarde... ik ben overigens niet de enige op het forum;)
    Als je even naar mn profiel gaat, zie je dat ik al dik 3.5 jaar lid ben.. en haast wel elke dag hier aanwezig ben. en iets wat er altijd is, is in mijn ogen een forummeubel;)
     
  4. startrex

    startrex

    Lid geworden:
    4 aug 2007
    Berichten:
    264
    Locatie:
    Zeewolde
    Wat is er mis met trots zijn? Tjemig man. Niks toch? Ga 's een keer naast hem staan als -ie vliegt, dan ben jij ook trots op hem, hahaha!

    Maar ik vlieg weer op, deze discussie kan toch maar 1 kant op volgens mij.
     
  5. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Als mod:
    Iig ben je de regel vergeten ;)

    NORMALE TEKST. dus normale grote, GEEN kleurtjes, of fratsen... Daar ga je iig de mist in. Volgens mij waren aanklikbare linkjes ook niet gewensd, maar dit weet ik niet zeker..

    Daarnaast niet echt vriendelijk om het zo openbaar op het forum te gooien....
    Doe dat even met de betreffende mod, pb een andere mod, als je niet weet welke het geweest is, dan kan dit opgepakt worden,of anders zoek het hoger op, bij de Beheerder ?

    Ik mag toch aannemen dat er contact opgenoemen is door betreffende mod.

    Normale gang van zaken:
    Verzoek tot aanpassing, en indien geen (herhaaldelijk) antwoord, dan zelf als mod aanpassen. Eerste keer met pb, de volgende keren zonder, en eventuele maaregel...

    Helaas ken ik niet de geschiedenis, maar goed, nogmaals pb Robert anders even as je er met de betreffende mod niet uitkomt, of niet weet welke dit is..... Anders pb mij even, als je wat meer weet/of juist niets weet, en je er niet uitkomt,, pak ik dit wel op....
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  6. Anko

    Anko

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    4.996
    Locatie:
    Hoorn (NH)
    @Emil, ik heb het ook al eens bij jou gemeld, bij DannyVG, EricW, Burp, en die weten allen van niks.. en het regeltopic is dicht... wie anders te pben? Hij is nou al 3 a 4 keer weggehaald zonder dat ik een pbtje kreeg waarom of hoe of wat...
    Heb al wel een paar keer vragen gehad van bovenstaande personen over de links, maar ook zij waren het er mee eens dat beide shops een banner hadden, en Heliexpert een hulp project is..


    Goed, geen kleurtjes. meld het dan.. dan pas ik het aan maar dat wordt me ook niet gezegt... maar ik zie er meer die een heel arsenaal aan kleurtjes en teksgroottes hebben(die de 2e reactie in dit topic. overigens niet de enige.)

    Mocht degene die het wel steeds weghaalt even een Pbtje sturen, graag. openbaar schandelijk maken is ook niet mijn bedoeling maar ik zou toch graag de reden weten.
     
  7. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    Volgens mij moet er in het handtekeningbeleid geen aparte regel komen,
    Krijg je straks het gezeur over "ja maar waarom niet bij mij en wel bij hem?" kost veel te veel tijd.
    Als je als lid gesponsord wordt kan de sponsor/hoort de sponsor volgens mij niet (te) eisen tegen de regels van het forum in te gaan.
     
  8. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.

    Momenteel word in de modhoek gesproken over andere regels voor wbt de handtekeningen... Ik zal eens wat olie erop gooien, en proberen of er wat vaart achter kan komen. Hier hebben we namelijk niets aan, users, maar ook de mods.

    Je hebt gelijk wat betreft de kleuren, dit staat er niet expliciet in.

    Wat betreft zonder pb wijzigen, dat kan niet. Simpel. Der moet wel iets aan vooraf gaan wil je dit zo doen, zonder mededelen...

    Ook hier ga ik een topic over openen in het mod forum.
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Leuke voorwaarde, ik vraag mij af welke rechten een sponsor heeft boven de wetten van een forum.
     
  10. DannyvG

    DannyvG

    Lid geworden:
    24 feb 2011
    Berichten:
    1.774
    Locatie:
    Breda
    nieuwe regels zijn toch duidelijk zat dacht ik zelf. Enige dat wellicht twijfelachtig is zijn de kleuren.

    En de sponsor heeft helemaal geen rechten boven de forumregels. Er zijn ook gesponsorde piloten waarvan de betreffende sponsor geen sponsor is van het mbf en dus hun sponsornaam niet in de handtekening mogen hebben.
     
  11. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.071
    dan moeten hun dat regelen en niet jij. Jij wordt door hun gesponsord, dat gun ik je van harte (ik ken de voor en nadelen ervan als ex-sponsorpiloot). Maar op dit forum ben jij net als ik en de anderen een gebruiker. Daarvoor gelden deze regels. jouw sponsor mag schijnbaar dan wel een klikbare link plaatsen in zijn onderschrift.

    Daar moet je dan toch nog heel wat meer voor doen om als forum meubel te dienen.
     
  12. DannyvG

    DannyvG

    Lid geworden:
    24 feb 2011
    Berichten:
    1.774
    Locatie:
    Breda
    Anko wordt gesponsord door hobbymaniac. Hobbymaniac sponsort het mbf. Dus anko mag de link in zijn handtekening hebben.
    Dat is bij mijn weten de juiste interpretatie van
     
  13. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Meubel, was da ??

    (constructieve) Bijdrage, boven Tijd of Postcount ;)

    Edit:
    Danny, Gens Ace ook...
    En volgens mij mag die andere ook, omdat die niet commercieel is,geen webshop,of iets dergelijks, maar wel met modelbouw te maken heeft...
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  14. Stevo

    Stevo Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 jan 2004
    Berichten:
    6.175
    Locatie:
    Brugge-België
    Anko,

    Ik stel je kunde op prijs (echt wel) maar ik vermoed dat één en ander mis gelopen is bij de vraag over waki waki lipos en hun gebrek aan kwaliteit van deze middag, waarbij je de cellen van je sponsor wel heel erg naar voren kwamen in je reply. (en ik ken nog een paar mensen die zich daar aan durven zondigen).

    Dat wordt niet altijd op prijs gesteld (ook door mij niet altijd). Misschien ben je je daar niet van bewust maar het komt wat opdringerig over en doet je geloofwaardigheid niet altijd goed ( het is voor sommigen een reden om geen dergelijke lipos te kopen).

    Andermaal, dit is geen kritiek, als het zo aangevoeld wordt dan was dit niet de bedoeling.

    En dan zeg je, ja pa;)

    Stevo
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  15. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.071


    fout. hij is gebruiker en niet zelf de forumsponsor............

    alleen de forumsponsor zelf zou dit mogen doen en niet zijn personeel. Dan zou al het personeel dat voor een forumsponsor werkt een link in hun handtekening plaatsen. Een forumsponsor kan 1 persoon aanwijzen als contact persoon, maar dan moet de rest dit weglaten. Liefst dan de contact persoon onder de naam van de firma.
     
  16. DannyvG

    DannyvG

    Lid geworden:
    24 feb 2011
    Berichten:
    1.774
    Locatie:
    Breda
    dat is dan een foute aanname/interpretatie van jouw kant.
     
  17. Stevo

    Stevo Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 jan 2004
    Berichten:
    6.175
    Locatie:
    Brugge-België

    Niets mis met trots zijn hoor, zeker niet, maar ik loop al langer in dit wereldje rond om te weten dat het snel de verkeerde kant opgaat, van trots tot arrogant is niet zo heel ver uit elkaar gelegen.

    Ik heb op F3A wedstrijden al mannen zien rondlopen die deden alsof de 0-meridiaan door hun achterste liep:D

    We spelen met vliegerkes hé, als mijn oudste goed kan vliegen dan ben ik tevreden voor mezelf en vooral voor hem, als hij cum laude afstudeerd dan zal ik apetrots zijn....

    Stevo
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  18. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Wie is hier nou de snackbar gij of ik jonghu... :cool:

    Is goed hoor Anko. ;)
     
  19. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.071
    nee, is niet goed, of wordt jij ook door hun gesponsort........................ Het begint er zo wel op te lijken dat deze sponsor meer te zeggen heeft op dit forum dan de rest, nog even en hij is de eigenaar..............................
     
  20. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Hopenlijk koopt hij de mods dan ook over!
    Alles beter dan voor liefde werk, en stank, mod te zijn.... ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina