(onderzoek) Gebruikers van een heli van 2m+ lang gezocht;

• Topicstarter Topicstarter maratropa
  • Startdatum Startdatum
M

maratropa

Guest
Hallo!

In het kader van mijn afstuderen aan de TuDelft (oa gebruikserinteractie met onbemande vliegtuigen) ben ik op zoek naar mensen die vliegen met heli's van 2 meter of meer.

Ik zou graag een keer het gebruik hiervan observeren.

Of zijn heli's van 2 meter of meer zeldzaam binnen de modelbouw, en kan ik mij beter hiervoor even richten op wat kleinere varianten?

(mijn email is gladiool AT dds PUNT nl )

Hoi,

Je zoekt bijvoorbeeld de VARIO XL dat is een heli die over de 2 meter gaat. Maar denk inderdaad dat de meerderheid hier een heli heeft tot 1,5 meter (Ik) dus tot daar kan ik je eventueel als medestudent mee helpen. Maar groter vlieg ik niet

groeten
Roel

Een collega op de club heeft meerdere grote turbine heli's
Is dit wat je zoekt?
Het is overigens in Venlo
pn_PICT3767.jpg

r_heliman, bijvoorbeeld zo'n XL ja, mocht iemand zo iemand kennen?

Ron van Sommeren, het gaat vooral om transport, set-up, onderhoud en control van UAS'en, in dit geval heli-uas. Al zijn dit geen door GPS en IMU gestuurde systemen, er zijn veel overeenkomsten dus interessant voor mij om eens te observeren en leren, maar het zou ook om UAS'en van 2 tot 3 meter gaan dus vandaar dat ik ook dit formaat in de modelbouw zoek.

Wrobijns, dat is wel zo'n beetje wat ik zoek, heb je misschien contact info voor me? ( gladiool AT dds PUNT nl )

Damige, haha ;)

Bedankt iig tot zo ver!

Back