Toen ik 9 jaar oud was. Vond ik op een rommelmarkt . De tekeningen van de Mercantic. Een vrij beroemde Coaster (type half shalter dekker). Dit schip ben ik toen begonnen te bouwen . En toen ik 12 was. Was het schip z.g.a.klaar. Ik wist toen nog niet welke kleuren het schip in het echt had.Dus maakte ik het grachten groen . Maar het was het perade paard van de clubs . Waar ik lid van was. Na bijna 30 jaar . Ben ik het schip gaan restaureren .En ook in de orginele kleuren te maken. Roest bruin . Met licht hemels blauw . Licht grijs dek zwart beslag en schoorsteen. Brons kleur patrijspoorten etc.Het schip is volledig functioneel. (Verlichting in de kajuit en op het dek.Rookende schoorsteen 2 volledig fuctionele kranen. Verschillende Poppetjes op het dek. Die bewegen kunnen. Werkende ankers . Werkende pomp Diesel generator. Misthoorn Etc. ) Nu alleen de railing en trapjes nog maken .En de kajuit wit schilderen .En het schip is klaar.Het word bediend met een Robbe futaba F-14 zender . 2 multi props module. 1 multi switch module. En je krijgt er alles bij. Dit is het enige model. Van de Mercantic in deze lengte van 1. 98m lang Die er bestaat .Dus de vraagprijs is er ook naar. Wie wilt. Mag een goed bod doen. Of de vraagprijs betalen van zo n 5000 Euro. (Volgens een veilig huis . Is het veel meer waard. Maar ik