PH-TVS verslagschrijvers 20 aug 2011 #1 Ongelooflijk wat die gast presteert Groet, Theo Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
D Duffman Guest 21 aug 2011 #2 Belachelijk goed die kerel Heb je ook een titel van het nummer? Dat wil ik ook wel... Cheers, Duff
H helimax 21 aug 2011 #3 fiets (s)kills fiets (s)kills Inderdaad ongelofelijk, maar hoe lang nog? Hoop dat hij er op tijd zelf mee stopt i.p.v. door toedoen van een "ongeval".
fiets (s)kills fiets (s)kills Inderdaad ongelofelijk, maar hoe lang nog? Hoop dat hij er op tijd zelf mee stopt i.p.v. door toedoen van een "ongeval".
darkfire 21 aug 2011 #4 deze twee blijven op de zelfde plek maar dat is ook knap, vooral de tweede. ONGEIN.NL - Die is goed met een fiets! ONGEIN.NL - Dat zijn nog eens skillz
deze twee blijven op de zelfde plek maar dat is ook knap, vooral de tweede. ONGEIN.NL - Die is goed met een fiets! ONGEIN.NL - Dat zijn nog eens skillz
wimg 21 aug 2011 #5 WOW! Inderdaad, respect voor de skills. 't Meeste lukt me nog niet eens lopend, laat staan op de fiets. Mooi gefilmd ook overigens en een mooie locatie. Wim
WOW! Inderdaad, respect voor de skills. 't Meeste lukt me nog niet eens lopend, laat staan op de fiets. Mooi gefilmd ook overigens en een mooie locatie. Wim
Rhelie Forum veteraan 24 aug 2011 #6 Dit is dezelfde gast, prachtig gefilmd ! en zet het geluid lekker hard. YouTube - Danny MacAskill - "Way Back Home"
Dit is dezelfde gast, prachtig gefilmd ! en zet het geluid lekker hard. YouTube - Danny MacAskill - "Way Back Home"
G GravityResearch 24 aug 2011 #7 Dacht ff dat ik op m'n andere favo forum zat Om het maar een klein beetje ontopic te houden, hoe een heli opname (bijna) mis kan gaan: SaFiVrq3pTA[/media] 10 "Dust and Bones" w/ Gee Atherton - YouTube Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Dacht ff dat ik op m'n andere favo forum zat Om het maar een klein beetje ontopic te houden, hoe een heli opname (bijna) mis kan gaan: SaFiVrq3pTA[/media] 10 "Dust and Bones" w/ Gee Atherton - YouTube