Ongewenst uitgelogd worden

Uit het gebrek aan reacties maak ik op dat anderen er geen last van hebben. Misschien ligt het probleem niet bij het forum?

Uit jou reactie maak ik op dat je geen last hebt van het uitloggen...
Ik wel, zojuist weer 3X binnen 5 minuten.

Geloof me, als er meer mensen last van hadden, stond nu het halve forum vol met dit soort draadjes. Zie ook wat er gebeurde toen de mogelijkheid tot reageren in verkooptopics werd uitgeschakeld.

Helaas Robbie, hier werkt ook alles helemaal perfect.

Gooi voor de zekerheid je geschiedenis, cache en cookies leeg. Je weet maar nooit.
Ikzelf heb op 1 forum het probleem dat ik elke keer opnieuw moet inloggen terwijl ik gewoon aanvink "ingelogd blijven" En dat elke dag meerdere keren..

Hoi Ad,

Euhhhh, hier wat quotes uit dat topic:

...het gebeurt de laatste tijd ook vaak dat je plotseling uitgelogd word, terwijl je bezig bent met het schrijven van een post.

Dat heb ik ook meerdere keren gehad afgelopen week...

Hier ook deze error. Met name lastig als je net een hele lap tekst hebt zitten tikken. Ik doe nu steeds <ctrl><c> voordat ik op "reactie versturen" druk.

.
Ik wordt steeds uitgelogd na het plaatsen van een bericht. Wanneer ik een nieuw bericht heb getypt en wil plaatsen knalt ie er weer uit en ben ik de tekst kwijt...

quote Ik doe nu steeds <ctrl><c> voordat ik op "reactie versturen" druk

Dat ga ik ook maar doen, alles steeds twee keer typen is ook niet alles...

Zojuist weer 3X ongewenst uitgelogd..........

Werd aan het forumbeheer( Robert) overgemaakt heren, dank voor het geduld.

Stevo

Dat gaat echt over uitgelogd worden terwijl je aan `t forummen bent. En nog irritanter, uitgelogd worden als je net een lap tekst hebt getypt die dan weg is... :mad:

Inloggen heb ik daarentegen juist geen problemen mee,... gelukkig,.. want dat moet ik zo om de 5 minuten... :mrgreen:

Groeten, Ramses

Dag Ramses,

Sorry als ik het fout heb, ik dacht dat die 522 optrad bij het inloggen. Ik heb dat wel eens gehad, een timeout bij het verbinding maken, maar ik kan me niet herinneren wat voor fout # daarbij genoemd werd.
Als dit optreedt terwijl je bent ingelogd is dat natuurlijk wat anders, en had ik mijn vingers wat meer rust kunnen gunnen (met mijn manier van typen zijn ook nog eens alleen m'n wijsvingers altijd de klos).

Groet,

Ad

.
No probs Ad!

Ik vind het vreemd dat enkelen er veel last van hebben en anderen in het geheel niet?! M`n maat Femmo heeft er bijvoorbeeld helemaal geen last van en ik wordt er om de paar minuten uitgegooid en moet dan steeds weer opnieuw inloggen... :mad:

Ik gebruik Windows Vista Business i.c.m. Mozilla Firefox.
Kan het daar heel misschien iets mee te maken hebben :confused:

Groeten, Ramses

Zojuist na het inloggen klik ik een topic aan en word meteen uitgelogd.
Het willen reageren in een topic, uitgelogd.
Het plaatsen van een post, uitgelogd
Na het plaatsen van een post, uitgelogd.

4X binnen 10 minuten...

Zojuist na het inloggen klik ik een topic aan en word meteen uitgelogd.
Het willen reageren in een topic, uitgelogd.
Het plaatsen van een post, uitgelogd
Na het plaatsen van een post, uitgelogd.

4X binnen 10 minuten...

Waarschijnlijk opzet. Het forum wil dat je eerst verder gaat met het diorama van Jurassic Park [size=-2](en ik stiekem ook)[/size]

Ik moet zeggen dat ik heel erg weinig problemen heb met de toegang tot het forum. Automatisch uitgelogd ben ik nog nooit. Uitloggen gebeurt alleen al ik het zelf wil. Het enige wat ik af en toe wel heb is dat de toegang heel erg traag is. De laatste tijd is dat een heel stuk beter maar een aantal weken geleden was het soms wel heel erg. Zo af en toe moest ik wel eens 5 minuten wachten voordat de volgende pagina beschikbaar kwam. In zo'n geval gaf mijn browser wel een foutmelding dat de server niet beschikbaar was. Dat is de laatste weken niet meer gebeurt. Alleen is het heel af en toe nog wel een beetje traag. Normaal krijg ik binnen seconden reactie van het forum als ik bijvoorbeeld naar de volgende pagina ga of een reactie plaats. Af en toe duurt dat wat langer maar net niet zo lang dat ik maar uit log en iets anders ga doen. ;)

Hier draait ook altijd alles perfect, naar mijn weten zonder problemen.
In ieder geval nooit automatisch uitgelogd oid.

Back