Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weet er iemand een paar online winkels IN België ?
Of die in belgië kunnen lever
(geen conrad of bananahobby of nitroplanes)
Groetjes,
Lindert
Ik ben heel tevreden van Aerobertics. Zeer vriendelijke man waaraan je alles kunt vragen. Zijn prijzen zijn ook laag!
Website: Aerobertics.be - home
Van Albatros heb ik ook al goede dingen gehoord. De prijzen bij Albators zijn net iets hoger dan bij aerobertics.
Hobbycity is ook goed. Allemaal goed spul voor zeer weinig geld, de kisten zelf zijn er wel iets minder denk ik. Maar voor electronica moet je het zeker ni laten. Ik heb er zelf al besteld en alles komt altijd netjes toe.
Misschien zou het handig zijn als je zegt waar je woont.
In Herzele dicht bij Zottegem...
Maar omdat ik nog niet zo ervaren ben heb ik wel graag r2f kistjes maar als je ARF koopt dan kan je met je zender 5CH OP 2.4 Ghz die kist besturen ?
Deze heb ik nog gevonden in Huizingen. MCM Skyshop maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik weet dat aerobertics ook verzend en je meer kunt bestellen dan er op de website staat. Als je iets zoekt dat niet vind kan je een mailtje sturen. 't is een vriendelijk man en hij is zeer behulpzaam.
Je hebt al een vliegtuig vermoed ik? Welk is dat en welke zender heb je erbij?
Ik denk niet dat je met zenders die bij rtf vliegtuigen zaten veel kunt doen. Ik ben daar zelf niet zo goed van op de hoogte. Ik heb enkel een dx6i en daar kun je alle spectrum ontvangers op gebruiken (tot 10modellen).Ja de WildHawk met de standaard zender die erbij zit
En stel voor dat ik me die zender koop (Hoeveel is ie?) kan ik er ook mijn Wh mee besturen zonder dat ik aanpassingen moet doen?
MvG