Ontbrekende onderdelen YAMATO - Deagostini

Discussie in 'Marineschepen' gestart door dammeant, 18 aug 2020.

  1. dammeant

    dammeant

    Lid geworden:
    20 mrt 2019
    Berichten:
    3
    Locatie:
    België
    Dag allemaal,

    Enige tijd geleden heb ik hier info gezocht over ontbrekende onderdelen van mijn YAMATO model.

    Ik heb toen via de site "https://www.deagostini.com/uk/products/yamato/" een contact formulier ingevuld met de vraag naar de ontbrekende onderdelen, welk beantwoord werd vanuit het e-mail adres "modelspacecs@cbfulfilment.co.uk". Ik heb toen zonder probleem de ontbrekende stukken toe gestuurd gekregen.

    Enkele weken terug heb ik vastgesteld dat er nog onderdelen van de brug en bewapening ontbreken.

    Zo mis ik momenteel volgende onderdelen :
    deel 29 : onderdeel nr 1 "deel basis van commando brug"
    deel 30 : onderdeel nr 1 "seinlicht (1x)"
    deel 61 : onderdeel nr 3 "seinlicht"
    deel 64 : onderdeel nr 6 "basis van toestel voor het afvuren van mitrailleurs" (2x)

    Ik heb toen opnieuw contact opgenomen met "Model Space" voor deze onderdelen. Nu kreeg ik het antwoord dat ze die onderdelen niet kunnen leveren zonder betaling van de afleveringen waar van er onderdelen ontbreken aan 7,99£ het stuk en 15£ verzendingskosten. Aangezien het hier 4 delen betreft zou dit mij 4 x 7,99 = 31,96 + 15 = 46,96£ kosten (ongeveer 55€). Ze gave ook volgend e-mail adres "deagostini@econovix.net" om daar de ontbrekende onderdelen te vragen.
    Ik heb toen een email gestuurd naar dit email adres en kreeg het antwoord dat ik bij "customerservice@model-space.co.uk" moest aankloppen, die mij verzochten contact op te nemen met …. jawel "Deagostini" ===> "Model Space".

    Ik weet nu echt niet meer waar ik met mijn klacht betreffende de ontbrekende onderdelen terecht kan. Kan iemand mij hierbij helpen?

    Al vast bedankt.
     

Deel Deze Pagina