ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door ChrisVanDerLinden, 24 jan 2014.

  1. ChrisVanDerLinden

    ChrisVanDerLinden

    Lid geworden:
    28 okt 2013
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Eersel (NB)
    [​IMG]

    Dankzij een steeds groeiende groep fanatieke modelbouwers en belangstelling voor 'onze' hobby, orgniseren wij een ontmoetingsdag op Zaterdag 19 April 2014 in het pittoreske Duizel, te Noord Brabant.

    Omdat we ook een flink aantal geweldige Belgische scheepsmodelbouwers hebben, is er voor gekozen deze editie in het Zuiden te houden. Op deze manier vormen we geografisch een goede aanvulling op de ontmoetingsdag in Barneveld later in het jaar. Zo is er voor iedereen de mogelijkheid om binnen een redelijke afstand ten minste één ontmoetingsdag bij te wonen.

    Overzicht:
    • Zaterdag 19 April 2014 (dag voor Pasen)
    • ‘De Smis’ te Duizel, Noord Brabant, Nederland
    • Opbouw Tentoonstellen Schepen: 9:30 – 10:30
    • Deuren Open: 11:00 – 17:00
    • Afbouw: 17:00 – 18:00

    Iedereen is van harte welkom en kan zich vanaf nu aanmelden via deze link.
    Deelname kost 5,- euro per persoon en is inclusief gratis parkeer plek bij het pand, tentoonstelling tafel en twee consumpties (koffie, thee, broodje). Verdere drankjes/hapjes zijn te koop via de bar.

    Aanmelding is overigens niet verplicht, ook vrijblijvend langskomen en kijken is mogelijk. Maar we hebben een prachtige ruimte voor het tentoonstellen van schepen, diorama’s en ander moois, schroom dus niet jouw werk te tonen en meld je aan. (Tevens gebruiken we de kleine bijdrage om enigzins de kosten te dekken van huur en versnaperingen dus alle aanmeldingen zijn welkom).

    Vrije toegang publiek / geinteresseerden
    De ontmoetingsdag is vrij toegankelijk voor mensen die geïnteresseerd zijn in de hobby. Via lokale media zal er wat ruchtbaarheid gegeven worden aan het evenement. Dit is een mooie kans om nieuwe mensen te leren kennen en geïnteresseerden wat meer te vertellen over deze fantastische hobby.

    Veiligheid
    Bij binnenkomst word duidelijk aangegeven dat het niet de bedoeling is modellen aan te raken, en de opstelling van de tentoongestelde modellen zal zo zijn dat er een veilige doorloop en afstand tot de modellen is. Ook zal er bij ieder model een bordje staan met “Niet Aanraken” met de naam van het schip en de maker. Kinderen worden bij binnenkomst vastgeketend in de garderobe ;)

    Contact/Vragen:
    • Diederik – Algemene Organisatie / Deelname
    • Chris – Tentoonstellen / Locatie 06-17484074

    Groeten,

    Diederik (Spijkertje) en Chris (Van der Linden)


    ---------------------- AANMELDINGEN ----------------------

    Germt - HMS Agamemnon
    Chris - Friesland, Pinta
    Diederik (Spijkertje) - De Eenhoorn
    Piet (pietsan) - Bounty
    Erik (eagter) - De Dolphyn
    Jan Zwart - HMS Victory
    Gino Slock
    Jan Veraart (JanZMC) - Wasa + diorama scheepswerf Stockholm 1626
    Hans van Nieuwkoop
    Ron van Leeuwen
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2014
  2. eagter

    eagter

    Lid geworden:
    23 mrt 2012
    Berichten:
    2.117
    Locatie:
    Vlissingen
    Ik zal de agenda er nog even op naslaan, maar ik denk dat ik van de partij ben
     
  3. Germt

    Germt Guest

    Ik heb mij al aangemeld:cool:
     
  4. JanZMC

    JanZMC

    Lid geworden:
    6 jan 2007
    Berichten:
    2.120
    Locatie:
    Roosendaal
    Mooi initiatief. ik moet nog even wachten met aanmelden totdat ik meer zicht heb op mijn agenda in april, maar wil zeker proberen te komen.
    Als ik kom zal ik de Vasa en het diorama meenemen.
     
  5. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.192
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Het is aanzienlijk dichterbij dan Barneveld... Wanneer is de uiterlijke inschrijf datum? Gezien mijn gezondheid kan ik niet echt lang van te voren plannen.
     
  6. Spijkertje

    Spijkertje

    Lid geworden:
    9 jul 2013
    Berichten:
    1.638
    Locatie:
    Eindhoven
    Piet,

    We moeten nog zien hoe het met de animo is, maar er is voorlopig nog ruim plek en geen concrete uiterlijke inschrijfdatum. Ik weet dat jij ook in Barneveld pas op het laatst merkte dat het niet ging lukken, ik kan me voorstellen dat we in jouw geval een uitzondering maken en de aanmelding ook onder voorbehoud kunnen houden. Er zijn vast nog mensen die één lege tafel op het laatst weten te vullen moest het onverhoopt niet lukken aanwezig te zijn. Kortom we vinden zeker een oplossing.

    Grt
    Diederik
     
  7. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.192
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Bedankt Diederik, als het lukt neem ik de Bounty mee en de crossection van de Victory. Dan zal ik me aanmelden met als opmerking onder voorbehoud dat het fysiek haalbaar is.
     
  8. ChrisVanDerLinden

    ChrisVanDerLinden

    Lid geworden:
    28 okt 2013
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Eersel (NB)
    Hoi piet maak je geen zorgen. Gezondheid gaat voor. Laat tzt gewoon weten of het lukt of niet!
     
  9. PuchForLife

    PuchForLife

    Lid geworden:
    5 jun 2013
    Berichten:
    382
    Leuk initiatief heren ik zou graag komen alleen ben ik bang dat ik rond die tijd met mij hoofd zo diep in het achterwerk van mijn afstudeerproject zit dat ik niks anders kan zien proeven en ruiken dan kerktorens, staalconstructies, moderne vormen, gotische stijlelementen en andere zweeftevenarchitectuur dat ik er niet veel van mee zou krijgen. Mocht dit anders lopen dan laat ik het zeker weten.
     
  10. evo70

    evo70

    Lid geworden:
    31 dec 2013
    Berichten:
    252
    Locatie:
    Gouda
    Ik zet het in ieder geval in mijn agenda.
    Ik weet nog niet zeker of ik van de partij ben, mijn andere hobby boogschieten (Historische boog) slokt ook aardig wat weekendjes op.
     
  11. Gino=s

    Gino=s

    Lid geworden:
    18 jan 2013
    Berichten:
    109
    Locatie:
    Gent (B)
    Yes… iets zuidelijker! Is genoteerd :)
     
  12. robertnl100

    robertnl100

    Lid geworden:
    3 jan 2009
    Berichten:
    1.365
    Locatie:
    Twente
    Dit is een leuke happening maar voor mij is het iets te ver weg bijna 200 km.

    Maar zal ongetwijfeld een mooie dag worden.
     
  13. Rob2

    Rob2

    Lid geworden:
    23 okt 2012
    Berichten:
    1.198
    Lijkt me ook leuk, maar is voor mij ook iets te ver :(
     
  14. JanZMC

    JanZMC

    Lid geworden:
    6 jan 2007
    Berichten:
    2.120
    Locatie:
    Roosendaal
    het is echter wel een goed initiatief om afwisselend in het zuiden en het midden van het land een dag te organiseren. er zijn altijd mensen die problemen hebben met de afstanden en zeker om zo'n afstand te rijden met een mooi model achterin de auto.
     
  15. Germt

    Germt Guest

    Precies, dit is een mooi alternatief voor zuiderlingen en onze Begische vrienden
    Noorderlingen zijn natuurlijk ook welkom hoor;)
     
  16. ChrisVanDerLinden

    ChrisVanDerLinden

    Lid geworden:
    28 okt 2013
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Eersel (NB)
    Zou tof zijn, een Vasa hebben we nog niet op display :)
     
  17. ChrisVanDerLinden

    ChrisVanDerLinden

    Lid geworden:
    28 okt 2013
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Eersel (NB)
    Een dagje ontspanning is ook belangrijk ;) Maar success in iedergeval!
     
  18. ChrisVanDerLinden

    ChrisVanDerLinden

    Lid geworden:
    28 okt 2013
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Eersel (NB)
    Hallo,

    Bedankt voor alle positieve reacties en eerste aanmeldingen. Keep it coming ;)

    Er is inderdaad gekozen om deze dag in het zuiden te doen, zodat het voor bepaalde mensen beter te reizen is. Dit betekend automatisch dat het voor anderen te ver is. Maar niets is verplicht he, kom vooral als je zin hebt en het te doen is kwa afstand. Het moet wel leuk blijven :)

    Groeten!
     
  19. amazone

    amazone

    Lid geworden:
    3 aug 2009
    Berichten:
    2.445
    Locatie:
    vosselaar
    ik kan spijtig genoeg niet komen want moet naar de babyborrel van mijn eerste klein kind en dat kan ik echt niet af zeggen.
    vind het zelf heel spijtig anders had ik zeker gekomen.
     
  20. Spijkertje

    Spijkertje

    Lid geworden:
    9 jul 2013
    Berichten:
    1.638
    Locatie:
    Eindhoven
    Uiteraard kun je zoiets moois niet afzeggen. Toch vinden we het even spijtig dat je er niet bij kan zijn (hadden stiekem gehoopt op het pronkstuk de Utrecht en evt wat mooie diorama's :(...)
     

Deel Deze Pagina