Ontmoetingsdagje in Hulst

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door pietsan, 5 mrt 2022.

  1. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    JPG_9201_4816_bewerkt-2.jpg

    Ik wil graag een ontmoetingsdag organiseren in Hulst (Zeeuws-Vlaanderen). Eigenlijk bedoeld voor de bouwers in het zuiden en ik doe dit nu voor de 2e keer. Het zaaltje wat ik tot mijn beschikking heb is niet erg groot, daarom kan ik maximaal 9 mensen uitnodigen, met mijzelf erbij zijn dat er dan 10. Daar ook Hulst een beetje een uithoek van dit land is, is dit waarschijnlijk ook wel ruim voldoende.

    Ik zal proberen om een beetje in overleg met de belangstellende een datum te prikken. Zelf denk ik aan oktober omdat ik uit betrouwbare bron vernomen heb dat er ook een dagje in Brabant word georganiseerd wat naar alle waarschijnlijkheid medio september zal plaatsvinden.
    Hiermee komen de reacties betreffende 26 maart dus te vervallen omdat dat niet doorging.

    Deelnemers hebben wat de datum betreft in geringe mate inspraak, het moet wel op een zaterdag zijn, zodat mensen die eventueel werken ook kunnen komen.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2022
    Jaques en Bouke van der Voet vinden dit leuk.
  2. Herby63

    Herby63

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    4.036
    Locatie:
    Brugge
    26 maart zou perfect zijn, dat is net het vrije weekend van mijn vrouw :)
    Ik zou Royal Caroline meebrengen, en eventueel ook Amphion.
     
  3. Jaques

    Jaques Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 mei 2016
    Berichten:
    5.723
    Locatie:
    Tilburg
    Ook ik heb het op de kalender staan Piet, maar wat ik meebreng weet ik nog niet :):)
     
    pietsan vindt dit leuk.
  4. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Lijkt me leuk, want die wou ik ook meenemen, kunnen we de verschillen zien :)
     
    Herby63 vindt dit leuk.
  5. JanZMC

    JanZMC

    Lid geworden:
    6 jan 2007
    Berichten:
    2.125
    Locatie:
    Roosendaal
    De 26e gaat mij zeker niet lukken.
    Heb dan ook andere afspraak staan, mits mijn vrouw nog niet is geopereerd dan.

    Ik hou me ook bezig met RC Zeilen en die dag is er een event gepland in Den Bosch.

    Ik hoop dat er nog een vervolg komt.
     
  6. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Wel Jan, dat is natuurlijk jammer, maar het gaat waarschijnlijk toch niet door omdat er duidelijk geen belangstelling voor is, wat mij overigens wel een beetje aan het hart gaat. Zelf kan ik niet reizen wegens problemen met de wervelkolom, dus dit is dan een mogelijkheid voor mij om ook eens wat mensen met de zelfde passie te ontmoeten. Een vervolg is altijd mogelijk omdat ik het zaaltje altijd mag gebruiken, maar er moet uiteraard wel interesse voor zijn. De vorige keer lag het enthousiasme een stuk hoger...

    ps, De datum die geprikt is, is overigens ook nog te verzetten naar een ander tijdstip, ik denk echter dat het niet veel uit gaat maken omdat er duidelijk geen animo voor is...:(
     
  7. Herby63

    Herby63

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    4.036
    Locatie:
    Brugge
    Ik ben alvast enthousiast voor 5 man :)

    Een klassiek verschijnsel, als wij iets organiseren in Brugge hebben we een fractie van de deelnemers van gelijkaardige evenementen in het binnenland.
     
    Pingu57, Jaques en pietsan vinden dit leuk.
  8. Herby63

    Herby63

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    4.036
    Locatie:
    Brugge
    Deze unieke gelegenheid voor een workshop met Piet, daarvoor komen ze toch van heinde en verre? :beer: en anders voor het gratis drankje :)
     
    Pingu57, Jaques en pietsan vinden dit leuk.
  9. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Het ontmoeting dagje in Hulst gaat niet door. Ik heb slechts 2 reacties gehad van @Herby63 en @Jaques , beide heren uiteraard bedankt, maar het is helaas niet voldoende om een dagje te organiseren.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2022
  10. Herby63

    Herby63

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    4.036
    Locatie:
    Brugge
    Geen probleem @pietsan , Ik had het al een beetje verwacht omdat er de laatste dagen geen aanmeldingen meer waren.
    Geïnteresseerden in onze modellen gaan het met foto's in onze bouwverslagen moeten doen.
    Bedankt in ieder geval dat je dit initiatief wou nemen. :thumbsup:
     
  11. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Dank je wel Herby, ook jij bedankt voor je positieve berichten op deze pagina, volgende keer beter hoop ik. Ik mag het zaaltje altijd gebruiken :)
     
  12. Herby63

    Herby63

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    4.036
    Locatie:
    Brugge
    De geplande datum lag ook redelijk dichtbij. Misschien kan je een datum in het najaar vastprikken en aankondigen, dan kunnen onze jonggepensionneerden uit de regio dat beter inplannen in hun drukke schema. :)
     
  13. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Dat is ook een mogelijkheid natuurlijk en zoals ik al eerder liet weten, kan de datum ook door anderen worden geprikt. Als ik het een week van te voren weet dan is het goed, het kan in principe altijd.
     
    Herby63 vindt dit leuk.
  14. Hans Groenenberg

    Hans Groenenberg Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 nov 2014
    Berichten:
    6.065
    Locatie:
    Oud Beijerland
    Laten we herkansen in het najaar en t.z.t een mooie datum prikken. De laatste ontmoeting was zeker reuzegezellig met degene die er waren.
     
    Jaques en Herby63 vinden dit leuk.
  15. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    OK Hans, misschien een goed plan en omdat ik niet gebonden ben aan een bepaalde datum laat ik het deze keer aan iemand anders over om een datum te prikken, dan hoor ik het wel.
     
  16. *Hans*

    *Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 okt 2012
    Berichten:
    6.776
    Locatie:
    Dordrecht
    Wie weet heb ik rond die tijd alweer iets nieuws voor een deel af.
     
    pietsan en Herby63 vinden dit leuk.
  17. JDS73

    JDS73 Moderator team

    Lid geworden:
    15 apr 2020
    Berichten:
    874
    Locatie:
    Den Bosch
    Om misverstanden te voorkomen heb ik alle berichten die niets met het onderwerp te maken hebben verwijderd..
     
    TIMBERWOLF en janzwart vinden dit leuk.
  18. JanZMC

    JanZMC

    Lid geworden:
    6 jan 2007
    Berichten:
    2.125
    Locatie:
    Roosendaal
    Heb de verwijderde posts niet gezien.
    In najaar kom ik graag een keer naar Hulst om in kleine groep ideeën uit te wisselen.
     
    Jaques en Herby63 vinden dit leuk.
  19. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Leuk om te zien dat je ook belangstelling heb Jan, we zullen even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld, inmiddels zijn er al zo'n 6 mensen die belangstelling hebben waarvan er 4 incl. mijzelf zeker zijn. En met 6 man kan het wat mij betreft gewoon doorgaan, een kleine groep heeft ook zo zijn voordelen :), waarbij ik zelfs koffie en broodjes gratis kan aanbieden...
     
    Jaques, Herby63, TIMBERWOLF en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Ronald Vis

    Ronald Vis

    Lid geworden:
    2 jan 2017
    Berichten:
    389
    Locatie:
    Apeldoorn
    Hoi Piet, ik zie nu pas je bericht.... Ikzelf heb ook geen problemen om een keertje naar het zuiden af te zakken indien ik mag komen :banana::beer::)
    Is niet zoveel wat ik kan laten zien, mijn commerce waar ik nu mee bezig ben, en kan evt de sperwer meenemen en eventueel de kruiser Aurora....
     
    JanZMC, TIMBERWOLF en Herby63 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina