Ontvang geen mailtjes meer bij nieuwe berichten

En als je op MBF kijkt dan zie je rechts bovenaan wel een melding staan hiervan? Als je die ook niet ziet staan dan ben je waarschijnlijk niet aangemeld op de discussie via "Topic volgen" (bovenaan rechts net boven het bovenste bericht).

Het is hier weer een paar dagen het geval van het niet ontvangen van topicmail waarop ik geabonneerd ben.
Af en weer aanmelden bij het topic heeft geen nut, net zomin als het af en aanmelden op het forum.

Ook hier - ondanks de eveneens geprobeerde af- en opnieuw aanmeld trucjes - al een paar dagen geen topicmailtjes meer :(.

Hebben jullie ook Hotmail/Live/Outlook.com mail? Ik krijg de berichten ook niet meer, 1 december jl. de laatste gehad. Heb Robert wel weer een PB gestuurd gisteren, maar ik ging er vanuit dat ik de enige was omdat ik hier geen andere meldingen zag.

Ook ik krijg m'n topicmailtjes niet meer sinds een paar dagen, dus ik behelp me momenteel maar met 'meldingen' en 'postvak in'.

Wat je niet moet doen is je e-mail opnieuw instellen!!!!!!!

Dat deed ik dus wel met als resultaat, dat je meteen niet meer op het forum kunt omdat je account gaat wachten op een bevestiging.

Waaaaaaah, dat is eng!

Inmiddels is dit even handmatig opgelost door Robert :yes: :worship: :banana:.

Nu nog even wachten tot de problemen met de mailserver zijn opgelost......

Ik heb mijn achterstallige mails van MBF weer ontvangen, neem aan dat anderen het nu ook weer ontvangen (hebben)?

Ja mensen, sorry, hier ben ik ;) We hadden inderdaad problemen bij onze maildienst (mandrillapp) Ik ben hier vanmorgen mee bezig geweest en de boel is weer hersteld!

Back