ontvanger accu

heb je geen esc? regelaar voor je motor? of gaat het om een motorloos voertuig?

zoja is gewicht belangrijk?

Een 4x AA of AAA pakket is al meer dan zat voor deze toepassing.

Of een 2S lipo pack met een esc ertussen.

voor wat voor een toestel is het?

Denk dat een klein lipo pakketje met BEC ertussen goed kan.

Ik heb ook een kennis die een 9V batterij heeft gesloopt en daar dan 4 cellen van heeft gebruikt, heb je ook een accupakketje en dat is best licht:D

150mah per cel zijn die dingen. niet echt aan te raden. beter 2 lipos van 350mah met een bec.

hey
Ik wil liever geen lipo's want die kan ik nog niet laden.
Ik heb een futaba ontvanger met een draadje eraan voor de ontvanger accu, ik kan dan zelf wel een accu-pakket maken maar hoe kom ik dan aan een futaba stekker??

PS: 4.5 volt is dus genoeg hoeveel vraagt een ontvanger ongeveer.

zelf solderen van 4*AAA van ongeveer 800mah?? futaba stekker? kom je binnenkort nog in emmen? zo ja dan heb ik wel een stekkertje voor je liggen, die uit een oude pc werken ook wel ;)

Okay
Niet dat ik binnenkort in emmen kom maar ik denk dat ik eerst een pack koop Ik kan wel solderen maar heb maar 2 batterijen (kan evt wel wat kopen bij de action). En kun je zo'n pack als je ze aan elkaar soldeerd gewoon aan een robbe lader 6 hangen met een futaba stekker.
mvg Rick
PS: kun je niet zo'n stekker opsturen

die niet modelbouw accus solderen nogal slecht,

beter koop je inderdaad gewoon een klein packje. ik heb zelf een compact packje met 2/3AA cellen ofzoiets. zijn vrij kleine cellen.

Als gewicht belangrijk is zijn 350-400 mAh 2/3 NiMH AAA (9 gram per cel) voldoende ... kan je ca. 7 vluchtjes mee maken zonder bij te laden ....

hey
Ik heb een nikko batterij pack gevonden van mijn race auto (speelgoed) het is een 620mah 4xAA pakket kan ik deze gebruiken. En ik heb een futaba stekkert gekocht.

Back