Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De genoemde GRX-6 is n mooie. Een mogelijk alternatief zijn de 4 kanaals D8 compatibel ontvangertjes die op Banggood aangeboden worden voor iets van $8. Ze worden verkocht voor 500m, je kunt de pennetjes er af laten want die zitten los in het zakje. Je kunt eenvoudig je servo-kabeltjes op het printje bakken en dat is in de 1 meter een mooie oplossing. Ik heb er zelf twee liggen maar nog niet in kistjes/getest. Kocht ze zelf juist voor de 1m klasse; je vliegt dan toch niet veel verder dan 100m van je af. Maar het zijn geen rock solid ontvangertjes dus net corona: goed testen!
En fail safe op één kanaal, waarover ook nog eens wisselend bericht wordtAlleen geen telemetrie
Het zijn inderdaad vlgns mij geen clones maar ook geen FrSky producten. Dit zijn 3rd party producten die het FrSky D8 protocol gebruikenhet zijn geen clones maar origineel frsky
dat lijkt m inderdaad te zijn.Het gaat over deze dan?
ja het gaat om deze, heb er al een stuk of 10.https://nl-m.banggood.com/2_4G-4CH-...eZF02M31A9Yp8V_vvFd2HmUe8BiBHV0IaAg1cEALw_wcB
Het gaat over deze dan?
Ik heb zelf graupner zender met frsky DJT module in.
Mvg
ja het gaat om deze, heb er al een stuk of 10.
Heb er 1tje besteld![]()
Ik heb diverse van dit soort ontvangers, koop je per 4 tegelijk voor 20€ incl verzending , het zijn geen clones maar origineel frsky . Ik vlieg er zelfs e2k racers mee , nooit problemen gehad , out of sight range en super klein
Alleen geen telemetrie.
Hoe ver is hun bereik dan? Toch wel 500 meter?LET OP: deze ontvangers zijn niet full range en alleen geschikt voor indoor !!!!!!