Ontvanger Honeybee

• Topicstarter Topicstarter HeliCopter
  • Startdatum Startdatum
H

HeliCopter

Guest
Hallo,

Ik heb een Honeybee Fp, ik kan er een beetje mee hooveren maar ik kan er nu niet meer mee oefenen

Als ik de zender aanzet en dan de accu aan de helikopter aansluit dan blijft het ledje op de ontvanger rood knipperen, vervolgens knippert het een keer groen en dan springt hij weer gelijk op rood.
Al mijn accu's zijn vol zowel van de heli als van de zender.

Waar zou dit aan kunnen liggen ?

Alvast bedankt,
Colin

Hey HeliCopter,

Ik vlieg zelf met een Honey Bee CP2 en het enige moment dat de box (ontvanger e.d.) rood blijft knipperen is als mijn pitch niet helemaal dicht zit. Dit geldt dus zowel voor de stick als voor de trim rechts van je pitch-stick.
Zet deze allebei dicht, en hij zou weer gewoon moeten initialiseren!

Succes!

Hey,

Bedankt voor de reactie, maar echter had ik zelf ook al uitgevonden dat deze helemaal dicht moest staan. Nu ik alles op de zender uit heb gezet blijft de ontvanger toch knipperen. Hij lijkt steeds even op groen te blijven staan maar begint dan laterna toch weer te knipperen.

Colin

Hey,

Bedankt voor de reactie maar dit helpt ook niet :( Ik heb geprobeerd bij de 4in 1 controller box eens andere servo's aan te sluiten en ook met andere kristallen in een andere frequentie maar de led blijft rood groen knipperen ! :(

Waarschijnlijk zal ik een nieuwe 4 in1 controllerbox moeten gaan aanschaffen

Hallo HeliCopter,
Ik ben bang dat (bijna zeker) dat de gyro defetc is. Dit is een van de kenmerken van 4 in 1 controle unit.

gaat deze zo snel kapot dan ?

Ik heb inmiddels al een nieuwe besteld met lipo enz .

Bedankt voor alle reacties !! :)

Back