Ik heb gezocht op het forum en kom niet uit de volgende vraag.
Voor de ontvangeraccu (5 cells) bij een brandstofauto zie ik een maximale capacitiet van de cellen tussen de 1400 en 1600 mAh.
Er bestaan ook (race) packs die opgebouwd zijn uit bv 4300 of 4600 mAh cellen.
Volgens mij zie ik geen verschil in ontlaadcurve.
Wat is nu de reden dat er niet die hogere caoaciteit gebruikt wordt, dan kun je toch weer langer rijden zonder de accu op te laden?
Bedankt voor de reactie?
Voor de ontvangeraccu (5 cells) bij een brandstofauto zie ik een maximale capacitiet van de cellen tussen de 1400 en 1600 mAh.
Er bestaan ook (race) packs die opgebouwd zijn uit bv 4300 of 4600 mAh cellen.
Volgens mij zie ik geen verschil in ontlaadcurve.
Wat is nu de reden dat er niet die hogere caoaciteit gebruikt wordt, dan kun je toch weer langer rijden zonder de accu op te laden?
Bedankt voor de reactie?