Ontvanger?

• Topicstarter Topicstarter Thom
  • Startdatum Startdatum
T

Thom

Guest
Hallo,

Ik heb een zwever alleen er zit geen ontvanger in.
Hij is 1,80 breed Een Graupner UHU.

Wie weet een betaalbare en goede ontvanger voir deze.

Mvg. Thom

Als je het allemaal een klein beetje licht wil houden is mischien de pico 4/5 van Multiplex iets.

Specificaties (uit het hoofd, klopt mischien niet helemaal precies)
Afmeting ~ 45 * 15 * 15 mm
Gewicht ~ 10 - 15 gram

Bij 4 kanalen kan je de accu gewoon aansluiten op 5, als je op kanaal 5 ook nog een servo wil aansluiten zal je van één van de servo de + en - kabel moeten aftakken en hier de accu op aansluiten.

Prijs ongeveer 40 euro

Ik heb een f-14 zender FM is alleen 40 Mhz meer dan 2 kanaals.

Zijn er ook ontvangers 40 Mhz die ver kunnen?

Gewoon die pico 4/5 40Mh er in gooien ;) Die heeft dan meer bereik dan jij kan zien ;) Heb dit ook in een 1.7m zwever zitten en heb nog nooit ontvangst problemen gehad. En met een aardige termiek bel is die snel uit het zicht verdwenen ;)

Tadango zei:
Gewoon die pico 4/5 40Mh er in gooien ;) Die heeft dan meer bereik dan jij kan zien ;) Heb dit ook in een 1.7m zwever zitten en heb nog nooit ontvangst problemen gehad. En met een aardige termiek bel is die snel uit het zicht verdwenen ;)

Klinkt goed!

waar kan ik deze halen en wat is de prijs ongeveer?

En laat je daar ook even informeren over de dichtbijzijnde modelbouw club.

Je vraag is vrij basaal, dus je kan bij een club nog eea opsteken.

niet zelf wat gaan klooien, van schade en sch.. wordt je wijzer maar dan is je zwever wel definitief erg kaduuk.

dat klinkt zeer goed,maar ik kan niet programmeren...ik heb een 35 mhz zender en een paar standaard servo's,de zender 2e hands bij de hobbyin waalwijk gekocht,maar net duitse instructies!!! :cry: wat moet ik nu doen!?mn broer-Laurens-kan me miss helpen...

Back