Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan iemand mij uit de droom helpen met de volgende vraag. Voor normaal vliegen met de Raptor 50, hoeveel Mah moet de ontvangeraccu bij benadering minimaal zijn voor laten we zeggen een uurtje vliegen? Ik gebruik 5 digitale servo's S3152 plus gyro.
Groetjes,
Timo
Ik gebruik zelf een pack van 4000Mah,maar heb dan ook nog een
onboard gloei installatie.
Het is ook een beetje afhankelijk hoe je met het gewicht uit komt.
Ik ga er vanuit beter iets teveel,dan iets te weinig
Voor 3 of vier vluchten te maken,heb je in principe aan 2200 tot 2400
Mah genoeg.
als ik jou was, plaatste ik er een lipo in van bv 2 cellen min 1800 mAh tot 2200 mAh
Dan heb je wel nog een bec nodig maar kan je gerust een hele dag vliegen en daarmee bedoel ik makkelijk een vlucht tussen de 6 a 8 maal, zelfs meer.
Heb je reeds een voltspy? daarmee kan je aan gekleurde leds zien wanneer je de minimumspanning bereikt van de batterij.
als je bv net zoals ik met Spektrum zenders viegt en je batterij gaat onder 4 Volt, is je verbinding weg en krijg je een cutoff
Lipo's zou ik pas doen als je voordeel hebt van het lagere gewicht.
Oftewel dat je 3D vliegt.
Tot die tijd NimH sub-C accu's gebruiken.
Vanaf 3000 mAh zit je ruim. Een beetje overkill is wel fijn.
Hou er wel rekening mee als je een zwaardere accu neemt boven 2500mAh (4 penlites) je waarschijnlijk een klein stukje plaklood achter aan de staartvin moet bevestigen om de heli weer in balans te krijgen wat gewicht betreft.