Tadango
Forum veteraan
Ik heb 2 x 7 cellen pakketten FAUP. Deze wou ik ombouwen naar 8 cellen omdat ik niet meer op 7 vlieg. Ik had nog cellen liggen die ooit uit een vliegtuig waren gevallen, 2 weken in de regen buiten hebben gelegen en onder een maai machine van een boer zijn gekomen. Toen we ze terug vonden zag het er niet uit maar de spanning was nog goed. Ik heb ze niet weggegooid omdat ik benieuwd was hoe goed ze nog waren. Zo hebben ze 1 jaar op de plank gelegen.... Ik was benieuwd of ze nog goed waren, zodat ik mijn 7 cellen pakketten om kon bouwen naar 8, zal wel niet maar ik kan nergens FAUP cellen vinden dus had weinig keus. Krijg nu wat, ze zijn nog perfect!!! 0.901, 0.913 en 0.953 volt! Da's niet gek... even aan de delta peak lader... schiet meteen naar 7A en laad er 2340 mAh in... zijn 1950 cellen..... Zijn die cellen nog helemaal goed? Lijkt er wel op
ontladen op 8A en spanning zakt naar 1.3.... 1.2
1.1 volt als hij 1/2 leeg is.... wordt ook niet erg warm.... lijkt me niets mis mee. Kortom, Wonder cellen 
De 8 cellen paketten zijn ook na tig vluchten nog niet merkbaar minder. Ook een tijdje stil gelegen cellen hebben kracht

De 8 cellen paketten zijn ook na tig vluchten nog niet merkbaar minder. Ook een tijdje stil gelegen cellen hebben kracht