In de winter wil ik een big lift gaan maken. Daarvoor ga ik o.a. gebruik maken van de draadjes van Plotterwelt (jammer dat de meeste foto's zijn verdwenen) en Hendrik.
big-lift-anno-2009-a
bouwverslag-biglift-met-26-cc-mvvs-filmpjes-vanaf-pag-33-a
Ik heb de bekende tekening gekregen van Almar, nogmaals bedankt hiervoor!
Inmiddels heb ik er maar vast een dle 20 ingeplakt, Als dit de motor wordt dan moet het motorschot naar achteren. Ook wil ik dan het motorspant gelijk in de juiste hoek zetten.

Ik zal nog veel vragen hebben als ik eenmaal begin en ik hoop dat er tegen die tijd veel mensen meelezen en mij behoeden voor grote fouten.
Één vraag heb ik al, zijn de motorkappen nog verkrijgbaar? Ik ben in de draadjes wel wat tips tegengekomen maar googelen hierop levert niets meer op.
Groet, Frank.
big-lift-anno-2009-a
bouwverslag-biglift-met-26-cc-mvvs-filmpjes-vanaf-pag-33-a
Ik heb de bekende tekening gekregen van Almar, nogmaals bedankt hiervoor!
Inmiddels heb ik er maar vast een dle 20 ingeplakt, Als dit de motor wordt dan moet het motorschot naar achteren. Ook wil ik dan het motorspant gelijk in de juiste hoek zetten.

Ik zal nog veel vragen hebben als ik eenmaal begin en ik hoop dat er tegen die tijd veel mensen meelezen en mij behoeden voor grote fouten.
Één vraag heb ik al, zijn de motorkappen nog verkrijgbaar? Ik ben in de draadjes wel wat tips tegengekomen maar googelen hierop levert niets meer op.
Groet, Frank.
Laatst bewerkt door een moderator: