Mijnheer Rob 24 jul 2009 #3 Haha, ik heb ook zo'n snijmat, alleen gebruik ik die om op te snijden, niet om mee te vliegen. :celebrate:
Haha, ik heb ook zo'n snijmat, alleen gebruik ik die om op te snijden, niet om mee te vliegen. :celebrate:
prop-er Forum veteraan 24 jul 2009 #4 Voor de geïnteresseerden: zoiets noem je een Pizza Box Flyer, oftewel een PBF. PFO Pizza Box Flyer Drawing
Voor de geïnteresseerden: zoiets noem je een Pizza Box Flyer, oftewel een PBF. PFO Pizza Box Flyer Drawing
Mijnheer Rob 24 jul 2009 #7 Tja, als CG niet helemaal goed ligt, moet er wat extra kaas op Waar ligt CG eigenlijk bij zo'n "model"?
Tja, als CG niet helemaal goed ligt, moet er wat extra kaas op Waar ligt CG eigenlijk bij zo'n "model"?
M mixit Guest 24 jul 2009 #9 Heb wel vaak last van muggen, maar dit ras ben ik nog nooit tegen gekomen !
Rcforme 9 feb 2011 #12 Gelukkig is het nu winter. s'Zomers werd ik vaak zo'n 20 keer per dag gestoken. Pieeeeeeeep (censuur) beesten.
Gelukkig is het nu winter. s'Zomers werd ik vaak zo'n 20 keer per dag gestoken. Pieeeeeeeep (censuur) beesten.
M monstertruckje Guest 10 feb 2011 #13 deze wil ik liever niet tegenkomen. ik heb trouwens wel eens last van een andere soort mugen.... een mbx6!!!!
deze wil ik liever niet tegenkomen. ik heb trouwens wel eens last van een andere soort mugen.... een mbx6!!!!
PH-TVS verslagschrijvers 10 feb 2011 #14 Heeft wel 100+ pogingen nodig gehad om hem uiteindelijk te raken ;-)