Oortelefoontje kapot?

Radio-Shack is jaren en jaren lang in Nederland te vinden geweest onder de naam "Tandy". Ondanks dat je veel "leuke" dingen hadden heeft het Amerikaanse moederbedrijf, ook al weer jaren geleden, de zaken in Nederland gesloten. De verkopen waren kennelijk niet voldoende.

Ernst Grundmann zei:
Radio-Shack is jaren en jaren lang in Nederland te vinden geweest onder de naam "Tandy". Ondanks dat je veel "leuke" dingen hadden heeft het Amerikaanse moederbedrijf, ook al weer jaren geleden, de zaken in Nederland gesloten. De verkopen waren kennelijk niet voldoende.

idem in Belgie

die dingen kan je toch gewoon nieuw kopen... als ik me oordopjes weer aan elkaar soldeer gaan ze hooguit 2 weken mee voordat ze op een ander punt kapot gaan..

nu heb ik oordopjes van sony voor 17€ met volume control en extra bass.
deze gaan nu al 6 maanden mee zonder problemen...

ik ben modelbouwer
ik vlieg met zwevers
ik gebruik een vario
ik gebruik daarbij een oortelefoon
ik post dit op het elektronika gedeelte van een modelbouwforum in de hoop dat ik een antwoord krijg waar ik wat mee kan
misschien ook een optie voor je?
Of op het negativo's baalhoofd afzeik forum zelf een zuur draadje opzetten?

Toen ik bovenstaande reactie van Richard las, vond ik dit toch wel wat heftig, nl. ik wist toen ook nog niet wat een "vario" was dus dan denk je, waarom reageert Richard zo geirriteerd op een antwoord van iemand die niet begrijpt waar hij mee bezig is?

Ok, het is mij nu duidelijk wat een vario is, ben ik ook weer wat wijzer geworden.............

Back