Op jacht naar een lipo....

BadBert

Forum veteraan
Hallo forummers.

Wie weet er een GOEDE en snelle winkel die voor een normale prijs een lipo accu kan leveren?
In NL heb ik nog geen goedkope zaak gevonden :(

Ik ben op zoek naar 2200 mah, 3s1p paketten van minimaal 12c continue met balancer stekker.

op dit moment heb ik 1 pakket van Aero-nuts, maar die zijn niet meer op voorraad, en kunnen ook geen indicatie meer geven wanneer ze deze weer kunnen leveren.
United hobbies heeft ze ook niet op voorraad (-270 op dit moment) en backorderen is ook al niet meer mogelijk!! Dus moet ik wachten tot ze weer op voorraad zijn :(

Ik zou graag redelijk vlot een accu willen hebben, maar dat is dus vrij moeilijk.

Ik ben verder niet zo bekend in het online verkoop wereldje van accu's, omdat ik bij het beginnen ben geholpen met bestellen en uitzoeken.

WIE o WIE weet een goede online winkel die vlot kan leveren.....
De prijs van het pakket moet wel rond de 30 euro liggen, dat betaalde ik er altijd voor...

Dat heb ik nou altijd... heb ik iets niet nodig, is het volop leverbaar, en vaak in de aanbieding, heb ik het WEL nodig.... is er niet aan te komen !

Alvast bedankt

Bedankt voor de tip, maar de lipos van de belgische site zijn totaal van een andere afmeting, en zoals overal... fatsoenlijke mah's zijn niet op voorraad, EN ze hebben geen 2200's... alleen 1700 of 4100....

@ tadango: ook bedankt, maar voor die prijzen haal je ze ook in nl :?

Owja, de afmetingen moeten het liefst als volgt zijn (of iig ongeveer) : 102.5 x 34.5 x 22.5 (mm) daar is namelijk de accu plaats in mijn space scootertje (waar ze in moeten) op maat voor gesneden

Dan haal je hem toch in nl ;) Geintje, het zijn gewoon enorm goede accu's, daarom zijn ze ook iets duurder.

Ik weet verder ook niet echt een goede source voor "goedkope" "goeie" accu's. Suc6 verder!

@ nosmo: jah, maar die hebben dus geen voorraad, en je mag tot 1 april niet backorderen (bestellen als er geen voorraad is)

@ varkentje: nou, zoveel lijkt me een beetje te gek op een product van 30 dollar :)

sorry ik weet niet hoe ze dit verzenden als pakket of als dikke brief.
Ik heb wel is 60 dollar voor een pakketje moeten betalen

Als ik snel iets moet hebben dan ga ik kijken of staufenbiel het heeft.

Ik vlieg met de powerhouse 3 cellen 2100mAh lipo's (16C en 49 euro) in men acromaster en die presteren naar mijn mening beter dan een vergelijkbare 20C flightpower accu. Deze accu's zijn met balancerstekker en in stock, ze kosten wel iets meer dan je in gedachten had.

Als je vandaag nog besteld en met visa betaald dan heb je je bestelling nog voor het weekend. Verzendkosten zijn altijd 12€ (naar belgië toch).

Gr J

Ik heb 2 1350 mAh 3S pakketjes van www.bidproduct.com. Levertijd is ongeveer 14 dagen. Op het forum van bidproduct heb ik een klein reviewtje geschreven van deze lipo's. Mits goede airflow kunnen ze de geadverteerde 12C continu wel aan denk ik.
Het oudste pakket heb ik al zeker 50 keer gebruikt en presteerd nog altijd als vanouds (wel regelmatig de balans checken, zoals met elke lipo)

De 2200 mAh 18C 3S lipo komt op 40 dollar, inclusief verzending dacht ik.

Back