Op perescoop diepte varen

Heren,

jullie als "oude rotten' wil ik vragen of je ook de antenne van de ontvanger aan de perescoop hebben gekoppeld.

Dit om de korte reikwijdte op te lossen. Of toch gewoon over het bovendek laten lopen.

Ben druk bezig om info en materiaal te verzammelen voor de bouw van de Walrus.

Zender is al binnen en de tekening nu de rest nog. Of heeft iemand van jullie een romp van deze sub>

Groet Leo

Hallo Leo,
over de antenne hoef je je geen zorgen te maken.
Ik heb al meer dan 14 jaar de antenne in mijn boten ín de boot liggen.
Gewoon heen en weerover de duiktank heen en niet naar buiten.
En de boten waren ook op 5 meter diepte zonder problemen.

Voor een romp van de Walrus kun je in Amerika terecht.
Daar komt mijn romp ook vandaan.

Hein

Ronald,
daar komt mijn romp ook vandaan.
Hij is wel heeeeel veel duurder geworden.
De levertijd cq wachttijd is lang.
Was bij ons 9 maand.
En dan hadden wij nog een kontakt persoon daar.

Hein

Voor de "ongeduldigen" onder ons , mijn type IX romp kwam ook van de ScaleShipyard maarrrrr, ik heb er zo'n 6 jaar op moeten wachten!!!!!
Het heeft me grijze haren gekost om mijn geduld te bewaren maar er zat niets anders op. De romp die ik inmiddels zelf had gebouwd zat tussen twee schalen in (1:32 en 1:35) en was dus niet te gebruiken.
Het heeft ongeveer een biljoen mailtjes gekost, bestuursleden van het Subcommitte ingeschakeld en zelf gedreigd met een oorlog op het www.
Dat laatste heeft kennelijk geholpen.
9 maanden is dan niks, maar ik kan me voorstellen dat je je tenen bijelkaar knijpt als er niets gebeurd, geen antwoord op je mailtjes komt en het bedrag alwel van je creditcard is afgeschreven.
Ik moet echter wel bevestigen dat de kwaliteit goed is en als Lee Upshaw zegt dat hij gaat versturen dit ook zo is.

Groetjes,
U-Kater

Back