H
hezik
Guest
@Jesse: sorry, misverstand.. heb het weggehaald 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mag je ook in een laagvliegzone (v.d. luchtmacht) vliegen?
ik doe het eigenlijk altijd al maar wil toch wel eens zeker weten of het mag![]()
juist, en waar hangt een mierenl*l 9 van de 10 keer aan vast? ............
Wat je niet moet vergeten, vlieg je elektrisch of niet. Want elektrische modellen hebben namelijk een vriendelijker overkomen dan brandstof modellen.
Zo heb ik eens in een water win gebeid gevlogen waarbij de park beheer / boswachter het geen probleem vond. Het vervuilt namelijk niet, het maakt geen herrie. Dus tja.... Het enige wat er kan gebeuren is dat de de struiken in vlieg
Natuurlijk heb je regels, maar ik heb liever dat iemand mij toestaat omdat hij geen bezwaar heeft dat ik daar vlieg.
IK denk dat dat een heele groote rol speeld om toestemming te krijgen, Als je besluit alleen eletrische toestellen toe te staan dan sluit je heel wat modelvliegers buiten, het liefst zie ik toch brandstof en elektisch bij elkaar. Hoe meer zielen hoe meer vreugde, toch ?
Strikt genomen moet ik dus zeggen dat ik niet tegen wildvliegen met brandstofmodellen ben, maar tegen wildvliegen met een wingspan veel groter dan 1m.
die voerbootjesboeren durven zelfs op 35 te varen hoor..... :-(