Bedankt
dit zijn mijn vragen:
Betr.de nieuwe software 2.0
Na het afsleuiten van de DIR set up(12%pitch & 8% cyclic)
Heb je op de bladeren dard werkelik op13,5%pitch & ca.12,5%cyclic , is normal heb ik gelezen op helifreaks,
Dus dit heb ik via de software in elivator&aileron travel ajustment weer terug gezet op (van 70 na 50)= 12,5 pitch
In de align 2.0 warnigs staat vermeld
dat je de cyclik via de software in cyclic speed adjustment moet aanpassen ,maar die staat al op 0.
Heb de bladeren dan maar oudewets in de zender in Menu DR/EXPO terug gezet :Normal op 8%-cyclic & Stunt1/2 (DX7se) op 10% cyclic,werkte ook te zien op de pitchgauge
Voelde wel raar aan tijdens een test vluged,maar geen probleme met de 3GX unit
Weet er imand meer van ,kan dus wel in 2.0??????
Later heb ik de cyclic weer op zender DR/Expo menu terug gezet op 100%,dus weer die ca.12,5% cyclic
Toen heb de cyclic pitch exponetial in de software op 4 gezet ,en het voelt tijdens het vliegen net als 8-10% cyclic ,terweil je met de pitchgauge nog steeds die ca.12,5% cyclic hebt??????
Weet er imand meer van af hoe dat zit ???
Heb wel gelezen bij helifreaks dat het zo is bladeren staan op 12,5 maar voelt 8% dus dat klopt ook wel....
MAAR,
nu heb je geen 2twee standen meer voor je cyclic (je kan een maar een keer in de software aanpassen ,dus voor Normal&Stunt)
Hoe doen jullie dat??
Verder wat betekend/doet die elevator en aileron roll rate adjustment,hoe zit dat met de 125% rool rate
3GX zit op een rex700E
alvast bedankt.helijunk