Op slot

gyro reverse
dit lukt niet,als ik de roll pod of de yaw pod of de pitch pod op null draai gaat het lampje niet knipperen?????? heb de pod ook andersom gedraaid ,maar nada!?:sad: vergeet ik wat?
groeten helij.

6. Checking gyro directions:
- Take off the propellers.
- Turn on transmitter and flight controller.
- Set throttle to about 1/4. Motors should start.
- Tilt multicopter forward. Forward motor should speed up. If not, reverse pitch gyro.
- Tilt multicopter to the left. Left motor should speed up. If not, reverse roll gyro.
- Turn multicopter CW. Front and back motor should speed up. If not, reverse yaw gyro.
7. Reversing gyros:
- Set roll gain pot to zero.
- Turn on flight controller.
- LED flashes rapidly 10 times.
- Move the stick for the gyro you want to reverse.
- LED will blink continually.
- Turn off flight controller.
- If there is more gyros to be reversed, goto step 2, else set roll gain pot back.

Ik ga er even vanuit dat je een HK/KK board hebt.

Hiermee heb ik hetzelfde gehad, helemaal zeker weet ik het niet meer. Maar volgens mij heb ik toen eerst de instellingen gereset en daarna weer geprobeerd. Toen zag ik het knipperen van de led wel knipperen.

Resetten ging volgens mij door alle potmeters een bepaalde kant uit te draaien. Maar dat stond wel in de handleiding.

Overigens heb ik het probleem gehad met de software van KK voor de hexacopter.

Werner

het is dan wel van een ander kk boardje, maar volgens mijn heb ik het zo gedaan.

full

Ik hoop dat je er wat mee kan. Ik weet wel dat er meerdere handleidingen zijn die niet altijd juist zijn bij elke versie van de software.

Werner

Laatst bewerkt door een moderator:
heb probeerd de yaw te reversen ,maar nu laat zich de board niet meer armen (stick gasstick left) had ik ook al eerder later na wat proberen wou het weer,nu de zender an de lader ffffff wachten morgen weer een dag

wie nog wat weet ,graaag
Het is de zwarte 5.5 board van multicopter met witte LED(heb ook een board zwart 5.5 van multicopter met blauwe LED) wat da nu weer het verschril is??? zijn alle twee de 5.5V die met de blauwe LED laat zich ook niet reversen ....evt. wat in de zender???? DX7 limeted idition

heb je misschien rate ingesteld op de yaw van de zender. volgens mij moet het board 50% minimale uitslag zien op dat kanaal voor het armen. Ik had op een gegeven moment de rate instelling onder de 50% staan en toen kon ik ook niet meer armen.

Als je rate ingesteld heb op je zender, zet deze weer eens op 100% en probeer dan weer eens te reversen. Het kan wel eens zijn dat bij het reversen er ook een bepaalde uitslag van de yaw stick verwacht word en dat deze met rate te laag is.

Werner

thanks,ook al gedaan roll pot = nix
met de yaw en de pitch pot knippert het LED een keer snell dan uit en ff later nog een keer hier na pipien de motoren maar starten niet,na het op nieuw aansleuten is nex veranderd qua reverse

staat mij iets bij dat de tien keer knipperen, lijkt op 1 keer. Zo snel knippert de led. Dus misschien zit je daar toch wel goed.

Dat zou kunnen, maar daar heb je wel full throthle voor nodig bij aansluiten van je voeding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back